AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #1 Skrevet 29. juni 2024 Jeg har barn, 3 nydelige barn, jeg var ferdig å få barn når jeg var 34,(36 nå) jeg er heldig, MEN.. hvorfor er jeg misunnelig når kvinner jeg kjenner er gravide? er dette vanlig? Anonymkode: 31ae8...2d2 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #2 Skrevet 29. juni 2024 Da har du vel kanskje lyst på en liten til? Jeg har ett barn og er veldig fornøyd med 1. Er 36 nå og kjenner vel mer på sympati når jeg ser gravide 😂 Anonymkode: d978c...0e2 3 1
Melus Skrevet 29. juni 2024 #3 Skrevet 29. juni 2024 Kanskje du innerst inne har lyst på ett barn til? Eller likte du veldig godt å gå gravid?
skreppamedleppa Skrevet 29. juni 2024 #4 Skrevet 29. juni 2024 Er det noe jeg virkelig ikke er så er det å være misunnelig på gravide. Nå kan det jo selvfølgelig ha noe med å gjøre at jeg aldri hatt ønsket meg barn også da (Kanskje du selv har lyst på et til barn). Jeg tenker nok mer i gaten: "kondolerer" når jeg ser gravide🤪 Men det er selvfølgelig ut i fra mine egne ønsker og tanker. 4
Gjest Goldenretriever Skrevet 29. juni 2024 #5 Skrevet 29. juni 2024 Jeg er misunnelig selv om jeg egentlig ikke har lyst på barn selv. Men det er noe med all den positive oppmerksomheten, det veldig synlige beviset på at de har familien på stell (jeg vet at dette kanskje ikke stemmer, men det er det jeg ser for meg), at det lyser det motsatt av ensom og alene (igjen, vet det ikke nødvendigvis stemmer).
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #6 Skrevet 29. juni 2024 Jes synest synd i de. Hatet å gå gravid selv og synes graviditet ser stygt ut. Kanskje du har totalt annen oppfatning siden du er misunnelig. Anonymkode: b227e...976 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #7 Skrevet 29. juni 2024 Å være stor og tykk, ekstra varm, svett og forkavet om sommeren, kroppen full i vann og strekkmerker og å vente på en grusom smertefull fødsel snart? Si meg er dere som misunner dette egentlig litt forstyrret Anonymkode: 06069...557 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #8 Skrevet 29. juni 2024 Er det en konstant misunnelse? Kanskje du savner den tiden av livet, og det at et kapittel er over bringer frem noe trist for deg? Kanskje du savner opplevelsen? Hvordan folk forholde seg til deg? Er det spesifikke gravide kvinner? For kan det være den kvinnen har noe i sin graviditet du savnet i dine egne? Bruker også å ha episoder av sjalusi, men jeg har ikke barn og tror heller ikke jeg har lyst på. For min del er det noe å være trygg nok med en partner til å skape en familie sammen, ikke en føelsle jeg har hatt eller føler jeg vil oppleve for grunner jeg ikke forstår. Men som andre sier, graviditet er jo ikke så morsomt. Å om du vil, så har du muligens fortsatt sjangs til flere barn 😊 Anonymkode: 95ca1...122
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #9 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da har du vel kanskje lyst på en liten til? Jeg har ett barn og er veldig fornøyd med 1. Er 36 nå og kjenner vel mer på sympati når jeg ser gravide 😂 Anonymkode: d978c...0e2 Samme her 😅 er 36år og har 1 barn. Så glad jeg er ferdig med småbarnsperioden og null misunnelig på gravide. Anonymkode: 3eac6...30a
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #10 Skrevet 29. juni 2024 Tror ikke det er vanlig å kjenne på misunnelse når noen man kjenner er gravide nei. Kanskje de som sliter med ufrivillig barnløshet kjenner på vonde følelser, men ikke andre kvinner som allerede har tre barn. Nøyaktig hva er det du er misunnelig på? Magen? Nyfødtperioden de snart får oppleve? Selv tenker jeg alltid «stakkars deg» når jeg ser gravide kvinner. Anonymkode: aef91...344 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå