Gå til innhold

Patetisk oslopresse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nok en gang gir oslopressen terningkast 6 til disse to gutta som jeg nå ikke kommer på navnet i farten.
En duo som alltid blir hyllet gjennomt enormt store ord i oslopressen. Har aldri skjønt greia, og kommer nok heller aldri til å skjønne det.

Er journalistene redde for å bli kansellert eller noe hvis de ikke gir terningkast 6?

Karpe. Karpe Diem heter de. Husket navnet til slutt😅

Anonymkode: 60e13...667

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 hours ago, AnonymBruker said:

Nok en gang gir oslopressen terningkast 6 til disse to gutta som jeg nå ikke kommer på navnet i farten.
En duo som alltid blir hyllet gjennomt enormt store ord i oslopressen. Har aldri skjønt greia, og kommer nok heller aldri til å skjønne det.

Er journalistene redde for å bli kansellert eller noe hvis de ikke gir terningkast 6?

Karpe. Karpe Diem heter de. Husket navnet til slutt😅

Anonymkode: 60e13...667

Vil påstå at innenfor sin sjanger holder de en høy lyrisk kvalitet, og er gode på det de gjør, men jeg liker ikke musikken, personlig. Så jeg tror nok man oppriktig kan digge dem, uten at kanselleringsfrykt har noe med saken å gjøre! Allikevel: tenkte omtrent det samme da jeg så de siste overskriftene 😆 Men så er det musikalske landskapet ute på viddene, etter min smak. Har forøvrig hengt med Chiraq flere ganger gjennom årene og han er en kul fyr, lett å like. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...