Gå til innhold

Da har jeg gjort det. Jeg sendte inn en beskymringsmelding anngående han som misbrukte meg som liten.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da har jeg gjort det da,

Han misbrukte meg seksuelt da jeg var liten, han misbrukte hans to barn psykisk og fysisk og jeg tror også at han misbrukte dattera seksuelt.

Så fikk han ei ny datter, det er henne jeg er beskymret for.

Nå er beskymringsmeldingen sent, med navn,og jeg er livredd! Han kan angripe meg. Og jeg har tror veldig at han vil angripe meg fysisk Han er den fyren.Men jeg måtte gjøre det. 

Anonymkode: bb941...6db

  • Liker 2
  • Hjerte 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra jobba. Husk at du kan be om besøksforbud og/eller voldsalarm ❤️

Anonymkode: 30d2b...a76

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en helt!

Nå får vi krysse fingrene for at de åpner undersøkelse. Ta vare på deg selv🧡 Vær i dialog med politiet, gjerne i forkant!

Anonymkode: 4fcc7...f56

  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en superhelt. 

Helt fantastisk at du har gjord dette. Og håper du nå har reddet et barn. Og skulle du få bråk med han, så kontakt politiet med en gang.

Anonymkode: 8deaa...cc7

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør det helt rett å sende bekymringsmelding 

Anonymkode: dc855...f7a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt rett av deg❤️

Så ringer du politiet truer han deg. Så får han enda mer på seg.

Anonymkode: f42e3...9a3

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Da har jeg gjort det da,

Han misbrukte meg seksuelt da jeg var liten, han misbrukte hans to barn psykisk og fysisk og jeg tror også at han misbrukte dattera seksuelt.

Så fikk han ei ny datter, det er henne jeg er beskymret for.

Nå er beskymringsmeldingen sent, med navn,og jeg er livredd! Han kan angripe meg. Og jeg har tror veldig at han vil angripe meg fysisk Han er den fyren.Men jeg måtte gjøre det. 

Anonymkode: bb941...6db

Jeg var like redd som deg da jeg anmeldte min far over overgrep. Var redd han skulle drepe meg. Men han ble livredd og fikk seg en skamdyr advokat han hadde med i politiavhør. Han gav aldri fra seg en lyd til meg. For all kontakt kan du samle på som bevis. Få deg dørklokke med kamera i riktig høyde som tar bilde når det ringer på døra. Da ser du også om noen er utenfor, kan gjøre opptak og ta bilder. Snakke mens du tar opp, å be han om å gå.

 

Jeg meldte bekymringsmelding 3 ganger til barnevernet ift barn til en slektning som overnatter hos han.

 

Dette er vanskelig å stå i, men helt nødvendig og riktig av deg! Applaus, klapp på skulderen, og hev deg. Du har vært kjempeflink!!

Anonymkode: 39d28...3a9

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anmeldte han for trakassering når jeg var yngre, å da ble det også bråstopp en lang periode på alle trusler og telefoner jeg fikk. Så om han kontakter deg, går du til politiet slik at alt blir registrert.

Anonymkode: 39d28...3a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du orker! På vegne av oss som ikke har fått advarsel om menn der «alle andre» har visst. 

Anonymkode: cd6c4...5ee

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...