Gå til innhold

Ville du latt ditt barn gå i Pride tog?


Pipaluk

Anbefalte innlegg

Mine barn er 19 og 16 år, så det må de få bestemme selv. 

Anonymkode: 4dce9...480

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, selvfølgelig. De har ofte vært med meg og sett, men har ikke deltatt. 

Anonymkode: 6041b...388

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er folk redd for terror, eller er det selve pride paraden som er problemet?

Anonymkode: 685d7...8a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lokalt her hjemme ja. Her er det god stemning, mye farger og mye glade mennesker.

I Oslo, absolutt ikke. Har vært å kikket på pridetoget der inne et par ganger og det er ikke noe jeg ville utsatt barn for.

Anonymkode: 90366...f7d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ser folk gjøre seksuelle ting og politikere stå å vifte med puppene, tenker jeg at dette er ikke noe for barn.

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lokalt her hjemme ja. Her er det god stemning, mye farger og mye glade mennesker.

I Oslo, absolutt ikke. Har vært å kikket på pridetoget der inne et par ganger og det er ikke noe jeg ville utsatt barn for.

Anonymkode: 90366...f7d

Hva mener du barna blir utsatt for i Oslo? 

Er oppriktig nysgjerrig, for mine som bare har sett på har ikke blitt utsatt for noe. Det er kanskje noe spesielt som jeg ikke har fått med meg, som skjer i selve paraden? 

Anonymkode: 6041b...388

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hensatt skrev (2 minutter siden):

Når man ser folk gjøre seksuelle ting og politikere stå å vifte med puppene, tenker jeg at dette er ikke noe for barn.

Du seksualiserer, det gjør ikke barn. Om du ikke lærer dem til det da. Dine skitne tanker er ikke barns tanker. 

Anonymkode: 6041b...388

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis de ønsket det. Synes det er fint at barn viser politisk engasjement. 

Anonymkode: c0bae...d34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Oslo eller andre storbyer nei, men her i byen kunne de fått lov. Det er mer fordi det er større fare for at det skjer noe i en storby, enn i denne lille byen her. 

Anonymkode: 77b63...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du seksualiserer, det gjør ikke barn. Om du ikke lærer dem til det da. Dine skitne tanker er ikke barns tanker. 

Anonymkode: 6041b...388

Så du mener at en som feks går rundt med en diger strap on og gag ball ikke er seksualiserende?

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hensatt skrev (7 minutter siden):

Når man ser folk gjøre seksuelle ting og politikere stå å vifte med puppene, tenker jeg at dette er ikke noe for barn.

Hva er problemet med det? Hadde mine barn sett en vifte med puppene hadde de fnist og sakt....pupper hi hi...

Hva please fortell eh hva slags seksuell ting de gjør i toget?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hensatt skrev (1 minutt siden):

Så du mener at en som feks går rundt med en diger strap on og gag ball ikke er seksualiserende?

Jo når du gjør det til det ...barn hadde bare kanskje synes det så litt rart ut...

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Er folk redd for terror, eller er det selve pride paraden som er problemet?

Anonymkode: 685d7...8a3

Sånt er dessverre ikke lov å debattere på KG. Tråden er allerede i fare for å bli slettet grunnet tema som blir tatt opp. Utrolig men sant.

Anonymkode: 24a9a...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var mer Palestina flagg og anti-Israel skriking enn noe annet i Pride i år, som forventet siden pride er en politisk bevegelse fra ytre venstre. 

Anonymkode: 26b65...491

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart! Jeg er opptatt av å lære barna mine om kjærlighet, mangfold og aksept - ikke det motsatte. 

Anonymkode: cc065...f2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mommyaka skrev (5 minutter siden):

Jo når du gjør det til det ...barn hadde bare kanskje synes det så litt rart ut...

Nå får du gi deg!! Hvor går liksom grensen din for hva barn tror vs hva vi oppegående voksne vet ikke er greit? Nei, mine barn hadde ikke jeg sendt i noen pride parade, etter hva jeg har sett på tv og aviser. Det er for mye truser og lær ute og går, skjønner ikke hvorfor folk synes det er så viktig at barna skal se på det jeg.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke bhg, ikke barneskolebarn, knapt ungdomskole dersom de går med en voksen og "brenner for saken". Pride er så mange lag med politikk og propaganda at de fleste av oss ikke aner hva saken egentlig dreier seg om lengre.

Jeg er for kjærlighet. Jeg bryr meg katta om hvem du elsker og er glad du har mulighet til det. Alt annet saken omfatter provoserer meg grenseløst. Barn skal ikke stille i Pride paraden nei.

Anonymkode: 14b53...52e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men hadde vært litt redd for terror om jeg hadde gått med de i Oslo eller en større by. Sånn utenom det er et Pride-tog det tryggeste og beste stedet å ta med barn jeg kan tenke meg nesten☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...