AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #1 Skrevet 29. juni 2024 Jeg og mannen er inne i en tøff periode. En del krangling, tillitsbrudd og sjalusi. Jeg tenker at min mann ikke elsker meg, for da hadde han ikke såret meg med viten og vilje. Da jeg spurte han om han elsker meg så svarte han : Jeg elsker deg, stort sett... Stort sett? Jeg elsker jo mannen min selv om vi krangler, men selvfølgelig er jeg ikke så happy på han når kranglingen pågår. Hvordan hadde du tolket det? Anonymkode: cf009...8b6
Lissepasning Skrevet 29. juni 2024 #2 Skrevet 29. juni 2024 (endret) Hvis dine varme følelser for ham opphørte, ville du definert det som om at du ikke elsket ham lenger, og sett etter en vei ut av forholdet? Endret 29. juni 2024 av Lissepasning Stavefeil
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #3 Skrevet 29. juni 2024 Han elsker deg ikke Anonymkode: 6b1da...21b
Gjest Luksusbia Skrevet 29. juni 2024 #4 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg og mannen er inne i en tøff periode. En del krangling, tillitsbrudd og sjalusi. Jeg tenker at min mann ikke elsker meg, for da hadde han ikke såret meg med viten og vilje. Da jeg spurte han om han elsker meg så svarte han : Jeg elsker deg, stort sett... Stort sett? Jeg elsker jo mannen min selv om vi krangler, men selvfølgelig er jeg ikke så happy på han når kranglingen pågår. Hvordan hadde du tolket det? Anonymkode: cf009...8b6 Hadde tolket det som han sa det. Dere er begge enige om at dere elsker hverandre, konflikt og sjalusi oppstår i alle romantiske forhold. Ikke overanalyser i hvert fall. Hadde prøvd å forandre på hvordan jeg selv bidro til kranglene. I ett forhold kan det ikke krangles i flere timer uten at begge sårer og misforstår hverandre. Hva med at du overnatter hov noen venner og så møtes dere søndag kveld for å megle/ bli enige. Husk å gi han det han trenger, og han må finne ut hvordan du må tilfredstillles for å unngå bråk
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #5 Skrevet 29. juni 2024 Spillere liten rolle hvem som elsker hvis dere bare krangler og sårer hverandre. Anonymkode: 7667e...d4e
Dojakitty Skrevet 29. juni 2024 #6 Skrevet 29. juni 2024 Om han har vært utro og sier «elsker deg,stort sett» så er det ikke liv laga
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #7 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Spillere liten rolle hvem som elsker hvis dere bare krangler og sårer hverandre. Anonymkode: 7667e...d4e Dojakitty skrev (17 minutter siden): Om han har vært utro og sier «elsker deg,stort sett» så er det ikke liv laga Han har ikke vært fysisk utro, men det har vært en annen dame i bildet. Og det virker ikke som han klarer å kutte henne helt ut. Så derfor sårer han meg med viten og vilje når han har lovet meg å kutte kontakten men han ikke gjør det. Derfor blir det krangling og dårlig stemning. TS Anonymkode: cf009...8b6
Dojakitty Skrevet 29. juni 2024 #8 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har ikke vært fysisk utro, men det har vært en annen dame i bildet. Og det virker ikke som han klarer å kutte henne helt ut. Så derfor sårer han meg med viten og vilje når han har lovet meg å kutte kontakten men han ikke gjør det. Derfor blir det krangling og dårlig stemning. TS Anonymkode: cf009...8b6 Han har vært utro! Uansett hvordan du vrir og vender på det. Hvorfor velger du å finne deg i å bli behandlet sånn av en som ikke elsker deg engang?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #9 Skrevet 29. juni 2024 Dojakitty skrev (7 minutter siden): Han har vært utro! Uansett hvordan du vrir og vender på det. Hvorfor velger du å finne deg i å bli behandlet sånn av en som ikke elsker deg engang? Fordi vi har barn, og jeg sliter med å ikke skulle være en familie lenger 😢 Anonymkode: cf009...8b6 1 1
Dojakitty Skrevet 29. juni 2024 #10 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi vi har barn, og jeg sliter med å ikke skulle være en familie lenger 😢 Anonymkode: cf009...8b6 Å ha barn er ikke en grunn for å holde sammen når man blir behandlet som en dritt 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #11 Skrevet 29. juni 2024 Min ex hadde også hatt kontakt med en annen dame, sendte 100 vis av meldinger osv. Han kunne finne på å si att han elsket meg stort sett. Jeg lærte meg tiden att han ikke klarte å kutte ut meldinger med hun andre. Og att elsker deg stort sett betydde att dette får du bare tåle. Alt han ønsket å oppnå var å få "tillatelse" til disse meldingene, da kunne han elsket meg hele tiden Anonymkode: f47aa...ab1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #12 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Min ex hadde også hatt kontakt med en annen dame, sendte 100 vis av meldinger osv. Han kunne finne på å si att han elsket meg stort sett. Jeg lærte meg tiden att han ikke klarte å kutte ut meldinger med hun andre. Og att elsker deg stort sett betydde att dette får du bare tåle. Alt han ønsket å oppnå var å få "tillatelse" til disse meldingene, da kunne han elsket meg hele tiden Anonymkode: f47aa...ab1 Mhm... første gang jeg tok han i å ha kontakt med henne igjen, fikk jeg høre at JEG var urettferdig da jeg reagerte med gråt og sinne. Så jeg har spurt han om jeg skal finne meg i alt, å bare være blid og fornøyd uansett hva han driver med. Ts Anonymkode: cf009...8b6
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #13 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mhm... første gang jeg tok han i å ha kontakt med henne igjen, fikk jeg høre at JEG var urettferdig da jeg reagerte med gråt og sinne. Så jeg har spurt han om jeg skal finne meg i alt, å bare være blid og fornøyd uansett hva han driver med. Ts Anonymkode: cf009...8b6 Kjenner igjen den, jeg unner ingen andre den opplevelsen. Det gjorde noe med hele min egenverdi. De gangene jeg prøvde å sette ned foten så ble det bare vondt verre Anonymkode: f47aa...ab1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #14 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg og mannen er inne i en tøff periode. En del krangling, tillitsbrudd og sjalusi. Jeg tenker at min mann ikke elsker meg, for da hadde han ikke såret meg med viten og vilje. Da jeg spurte han om han elsker meg så svarte han : Jeg elsker deg, stort sett... Stort sett? Jeg elsker jo mannen min selv om vi krangler, men selvfølgelig er jeg ikke så happy på han når kranglingen pågår. Hvordan hadde du tolket det? Anonymkode: cf009...8b6 Gjør du? Virkelig? Ta en kontroll på den følelsen. Kanksje handler den om helt andre ting. Om avhengighet, vane eller redsel for oppbrudd? Om forventninger (egne eller andres), om drømmer, håp eller fantasier? I min verden velger man ikke å krangle med noen man er glad i. Ja, man velger å krangle med noen man er glad i å ha i livet sitt. Som tilbehør. Men et menneske man bryr seg om velferden og lykken til uavhengig av egen lykke? Altså et man oppriktig er glad i? Det velger man å behandle godt, hele tiden. Myten om at folk som er glade i hverandre likevel krangler (ikke diskuterer) stemmer fra tider der ekteskap varte og rakk, uavhenig av hvor ulykkelige de var. så, jeg tror nok din man har rett. Når dere velger å krangle elsker dere ikke hverandre. Anonymkode: bc85d...847 1
Rotemor Skrevet 29. juni 2024 #15 Skrevet 29. juni 2024 Jeg er heldigvis voksen,, så jeg trenger ikke tolke slikt. Jeg kan be om forklaring. 2
Lissepasning Skrevet 29. juni 2024 #16 Skrevet 29. juni 2024 21 minutter siden, AnonymBruker said: Gjør du? Virkelig? Ta en kontroll på den følelsen. Kanksje handler den om helt andre ting. Om avhengighet, vane eller redsel for oppbrudd? Om forventninger (egne eller andres), om drømmer, håp eller fantasier? I min verden velger man ikke å krangle med noen man er glad i. Ja, man velger å krangle med noen man er glad i å ha i livet sitt. Som tilbehør. Men et menneske man bryr seg om velferden og lykken til uavhengig av egen lykke? Altså et man oppriktig er glad i? Det velger man å behandle godt, hele tiden. Myten om at folk som er glade i hverandre likevel krangler (ikke diskuterer) stemmer fra tider der ekteskap varte og rakk, uavhenig av hvor ulykkelige de var. så, jeg tror nok din man har rett. Når dere velger å krangle elsker dere ikke hverandre. Anonymkode: bc85d...847 Dette fremstår for meg som bittelitt virkelighetsfjernt. Mennesker har feil og mangler, og det du beskriver høres nådeløst ut. 6
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #17 Skrevet 29. juni 2024 Hvordan vet du sikkert at det ikke var fysisk utroskap da? Anonymkode: 8b0d8...dd9 1
Orgel Skrevet 29. juni 2024 #18 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Mhm... første gang jeg tok han i å ha kontakt med henne igjen, fikk jeg høre at JEG var urettferdig da jeg reagerte med gråt og sinne. Så jeg har spurt han om jeg skal finne meg i alt, å bare være blid og fornøyd uansett hva han driver med. Ts Anonymkode: cf009...8b6 Han er ikke snill med deg.
Orgel Skrevet 29. juni 2024 #19 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Gjør du? Virkelig? Ta en kontroll på den følelsen. Kanksje handler den om helt andre ting. Om avhengighet, vane eller redsel for oppbrudd? Om forventninger (egne eller andres), om drømmer, håp eller fantasier? I min verden velger man ikke å krangle med noen man er glad i. Ja, man velger å krangle med noen man er glad i å ha i livet sitt. Som tilbehør. Men et menneske man bryr seg om velferden og lykken til uavhengig av egen lykke? Altså et man oppriktig er glad i? Det velger man å behandle godt, hele tiden. Myten om at folk som er glade i hverandre likevel krangler (ikke diskuterer) stemmer fra tider der ekteskap varte og rakk, uavhenig av hvor ulykkelige de var. så, jeg tror nok din man har rett. Når dere velger å krangle elsker dere ikke hverandre. Anonymkode: bc85d...847 Så du er konfliktsky og redd for uenigheter. Uenigheter og konflikter som fører til krangler av og til er normalt. Ts sin mann er utro by the way. 2
Mardina Skrevet 29. juni 2024 #20 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har ikke vært fysisk utro, men det har vært en annen dame i bildet. Og det virker ikke som han klarer å kutte henne helt ut. Så derfor sårer han meg med viten og vilje når han har lovet meg å kutte kontakten men han ikke gjør det. Derfor blir det krangling og dårlig stemning. TS Anonymkode: cf009...8b6 Jeg står i akkurat det samme nå. Vi har valgt å gå fra hverandre og han flytter ut til uken. Jeg har ikke hatt tillit til han i månedsvis og de sterke følelsene som jeg har hatt for han i 9 år er nå borte. Nå kjenner jeg faktisk på at jeg gleder meg til at han flytter.... Han er blitt et irritasjonsmoment og jeg går rundt å blir småsur for små bagateller. Det er jo synd at det skal bli slutt etter så mange år, men når tilliten ikke er der lenger, så er ikke et forhold liv laga. Han har også hatt kontakt med en annen dame i et par mnd. nå, selv om jeg har uttrykt at jeg ikke liker det. Jeg begynner også å mistenke at han har begynnt å utvikle følelser for henne, selv om han ikke har sagt det direkte og neppe hadde innrømmet det ovenfor meg. Tenk på ditt eget beste oppi dette (og barnet). Du fortjener så mye bedre enn dette... ❤️ 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå