AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #1 Skrevet 29. juni 2024 Noen her som har opplevd å stå stille på høyeste dosen over lang tid og plutselig begynt å gå ned igjen? Har stått stille i flere mnd nå etter å ha gått ned 20 kilo, har fortsatt 15 kilo igjen, men begynner å mistet motet da nålen rikker seg ikke - det vil si den rikker seg opp og ned noen gram på samme kiloet. Hva gjorde dere for å få fart på platået eller bare ventet dere tålmodig? Og hvor lang tid måtte dere vente? Er surt å kaste 3000 kr ut vinduet hver mnd når resultatet uteblir. Anonymkode: 01835...f64
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #2 Skrevet 29. juni 2024 Har du justert kaloriinntaket? Når du går ned i vekt så endres antall kalorier som du trenger for å vedlikeholde vekta. Hvis du ikke har endret på inntaket så kan det hende at det som tidligere gjorde at du gikk ned nå er det du trenger for å holde samme vekt. Bruker ikke wegovy eller noe sånt, men har gått ned i vekt uten og når jeg traff et platå så begynte jeg med fasting og det hjalp mye. Da begynte jeg å miste vekt igjen. Anonymkode: a693e...304
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #3 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Noen her som har opplevd å stå stille på høyeste dosen over lang tid og plutselig begynt å gå ned igjen? Har stått stille i flere mnd nå etter å ha gått ned 20 kilo, har fortsatt 15 kilo igjen, men begynner å mistet motet da nålen rikker seg ikke - det vil si den rikker seg opp og ned noen gram på samme kiloet. Hva gjorde dere for å få fart på platået eller bare ventet dere tålmodig? Og hvor lang tid måtte dere vente? Er surt å kaste 3000 kr ut vinduet hver mnd når resultatet uteblir. Anonymkode: 01835...f64 Jeg sliter med å gå ned, men har lipødem. Bruker ikke helt full dose, deler den pennen i 6 doser. Har stått stille lenge, så gått ned litt, og så står det relativt stille igjen. Jeg anser det ikke som bortkastede penger, i og med at man sannsynligvis må bruke medisinen over en lengre periode for å ikke gå opp igjen. Skal også sies at jeg nå er 43 år og ikke har veid så lite som jeg gjør nå siden jeg var 19 år. Anonymkode: 97c60...08b
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #4 Skrevet 29. juni 2024 Du må nok spise mindre. Anonymkode: aa165...314 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå