AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #1 Skrevet 29. juni 2024 Har kjent dette helt siden jeg var ung, så ikke noe akkutt fare akkurat😅 men jeg har alltid lurt på om andre kjenner dette.. når jeg ligger på typ massasjebenk med hodet og kroppen helt flatt ned, så kjennes det ut som at halsen klapper litt igjen og det blir trangere å puste 🙈 ikke på ryggen. Også om jeg skal dusje bare håret med kroppen bøyd over badekaret feks, eller står på hendene, så får jeg den samme følelsen av at halsen klapper sammen. har alle dette?😅 Anonymkode: b3877...ad4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #2 Skrevet 29. juni 2024 Har det sånn med å ligge på siden, så stopper luftinntaket men det skjedde etter at ble angrepet med kvelertak. Anonymkode: 973af...5fd
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #3 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har det sånn med å ligge på siden, så stopper luftinntaket men det skjedde etter at ble angrepet med kvelertak. Anonymkode: 973af...5fd Ok, uff da ❤️ Heldigvis ikke hatt noen skader jeg. Anonymkode: b3877...ad4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå