Gå til innhold

Tenner på yngre menn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor skjer dette her? Jeg er lykkelig gift, vi har barn også. Har vætt gift i mange år nå. Jeg er 35 år, men har nå i det siste følt meg litt mer kåt enn det jeg pleier å være 🤔 Jeg tenner på yngre menn i 18-19-20 års alderen. Det skremmer meg. Er det unormalt? Føler meg som en gammel gris (jeg er kvinne). Ser yngre ut enn mine 35 og tør å påstå at jeg ser bra ut. Får mange blikk fra menn og til og med yngre menn. Kanskje det er det som har gjort meg slik? Vi har en mann/gutt på 20 år. Han er så søt. Jeg liker han litt for godt synes jeg. Og håper på en måte at han liker meg og? 😇jeg vil ikke ha noe forhold på si altså, jeg er trofast mot mannen min. Men en liten flørt kanskje? Spenning? Skulle ønske jeg visste hva jeg skulle gjøre for å få han «interessert» i meg slik at vi kunne flørte på jobb 😇 

Noen tanker, råd? Eller er det noen som kjenner seg igjen i denne situasjonen?

Anonymkode: 8fc44...d67

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

 Vi har en mann/gutt på 20 år. Han er så søt. Jeg liker han litt for godt synes jeg. Og håper på en måte at han liker meg og?

Anonymkode: 8fc44...d67

Du får det til å høres ut som han er sønnen din, på måten du skriver. 

Hvor tror du denne flørten vil ende? Det vil alltid eskalere. Alltid! Når smil til hverandre ikke lenger er spennende, går dere over til kommentarer. Når spennende dialog mellom dere ikke lenger er spennende, begynner dere å komme borti hverandre. Dette mister også sin spenning. Da begynner dere å ta på hverandre. Så vil dere skrive litt med hverandre. Du kler deg utfordrende på jobb, dere omgås mer og mer og du vil bare kjenne på han. Så vil du rettferdiggjøre et kyss, og kanskje det ender i et uskyldig kyss. Det ene kysset blir til to, tre, fire osv. Nå vil du se han naken. Det kan vel ikke skade å se han naken? Dere sender plutselig nakenbilder til hverandre på meldinger/snap. Dette eskalerer til sex. Dersom det ikke eskalerer til sex, vil kanskje mannen din oppdage det - og da blir det bråk. Evt. blir du redd for at gresset kan være grønnere på andre siden fordi du glemmer mannen din. Du avslutter forholdet, og ett år senere angrer du.

En flørt vil alltid eskalere, med mindre du flørter med noen du tilfeldig møter én gang, og aldri igjen. Det er ingen god idé å starte en flørt med en kollega. 

Det du derimot kan gjøre, er å ta en titt innom nakentid.no, og høre med mannen din om han tenner på at du har sex med andre. Er du heldig, tenner han på det. Og er du enda heldigere, kan det ende opp med at du har sex med din 20 år gamle kollega. 

Hva ville du tenkt om mannen din hadde samme tanker om sin 20-år gamle kollega? Hadde du likt at han flørtet med henne? At når han kom og la seg over deg med sin stive penis, så hadde han nettopp flørtet med henne på jobb.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor skjer dette her? Jeg er lykkelig gift, vi har barn også. Har vætt gift i mange år nå. Jeg er 35 år, men har nå i det siste følt meg litt mer kåt enn det jeg pleier å være 🤔 Jeg tenner på yngre menn i 18-19-20 års alderen. Det skremmer meg. Er det unormalt? Føler meg som en gammel gris (jeg er kvinne). Ser yngre ut enn mine 35 og tør å påstå at jeg ser bra ut. Får mange blikk fra menn og til og med yngre menn. Kanskje det er det som har gjort meg slik? Vi har en mann/gutt på 20 år. Han er så søt. Jeg liker han litt for godt synes jeg. Og håper på en måte at han liker meg og? 😇jeg vil ikke ha noe forhold på si altså, jeg er trofast mot mannen min. Men en liten flørt kanskje? Spenning? Skulle ønske jeg visste hva jeg skulle gjøre for å få han «interessert» i meg slik at vi kunne flørte på jobb 😇 

Noen tanker, råd? Eller er det noen som kjenner seg igjen i denne situasjonen?

Anonymkode: 8fc44...d67

Skjønner godt dine tanker og ønsker. Dersom min kjære hadde fortalt meg at hun tente på en så ung "gutt" hadde jeg sagt "kjør på" og "jeg vil gjerne være med". Kanskje mannen din er åpen for trekant MMF? Hvorfor ikke lufte dette med han på generell basis i første omgang. Han er så ung at det er tvilsomt det blir noe som truer ekteskapet, og bare blir en heftig "sexreise". Anbefaler dog ikke å ta denne reisen på egenhånd uten å informere og få godkjenning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Noen tanker, råd? Eller er det noen som kjenner seg igjen i denne situasjonen

Jepp. Som jeg skulle skrevet det selv. Jeg tenker, på generelt grunnlag, at det er best å holde seg unna kolleger. En uskyldig flørt kan fort eskalere, som nevnt over. 

Mannen min vet om dette og en MMF trekant er et tema hjemme.

Endret av myMa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har så stor tiltrekning synes jeg du skal utforske det, og ikke bare la det være med en liten flørt. 

Hilsen nyskilt som lot seg rive med og som ikke angrer

(Rart at man som voksen ikke forstår det helt elementære innen sexologi)

Anonymkode: 19034...b91

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt å tenne på fysisk attraktive mennesker. Derfor menn også foretrekker kvinner i den alderen.

Anonymkode: 67441...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Vi har en mann/gutt på 20 år. Han er så søt. Jeg liker han litt for godt synes jeg. Og håper på en måte at han liker meg og?

Pervo.

Anonymkode: 8c12a...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2024 den 13.45):

Hvorfor skjer dette her? Jeg er lykkelig gift, vi har barn også. Har vætt gift i mange år nå. Jeg er 35 år, men har nå i det siste følt meg litt mer kåt enn det jeg pleier å være 🤔 Jeg tenner på yngre menn i 18-19-20 års alderen. Det skremmer meg. Er det unormalt? Føler meg som en gammel gris (jeg er kvinne). Ser yngre ut enn mine 35 og tør å påstå at jeg ser bra ut. Får mange blikk fra menn og til og med yngre menn. Kanskje det er det som har gjort meg slik? Vi har en mann/gutt på 20 år. Han er så søt. Jeg liker han litt for godt synes jeg. Og håper på en måte at han liker meg og? 😇jeg vil ikke ha noe forhold på si altså, jeg er trofast mot mannen min. Men en liten flørt kanskje? Spenning? Skulle ønske jeg visste hva jeg skulle gjøre for å få han «interessert» i meg slik at vi kunne flørte på jobb 😇 

Noen tanker, råd? Eller er det noen som kjenner seg igjen i denne situasjonen?

Anonymkode: 8fc44...d67

Har du en gutt/mann på 20 år, sønnen din eller forsto jeg deg feil her?

Anonymkode: a4338...a73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2024 den 13.45):

Hvorfor skjer dette her? Jeg er lykkelig gift, vi har barn også. Har vætt gift i mange år nå. Jeg er 35 år, men har nå i det siste følt meg litt mer kåt enn det jeg pleier å være 🤔 Jeg tenner på yngre menn i 18-19-20 års alderen. Det skremmer meg. Er det unormalt? Føler meg som en gammel gris (jeg er kvinne). Ser yngre ut enn mine 35 og tør å påstå at jeg ser bra ut. Får mange blikk fra menn og til og med yngre menn. Kanskje det er det som har gjort meg slik? Vi har en mann/gutt på 20 år. Han er så søt. Jeg liker han litt for godt synes jeg. Og håper på en måte at han liker meg og? 😇jeg vil ikke ha noe forhold på si altså, jeg er trofast mot mannen min. Men en liten flørt kanskje? Spenning? Skulle ønske jeg visste hva jeg skulle gjøre for å få han «interessert» i meg slik at vi kunne flørte på jobb 😇 

Noen tanker, råd? Eller er det noen som kjenner seg igjen i denne situasjonen?

Anonymkode: 8fc44...d67

hender det du tilfeldig kommer borti ham med brystene dine om du skal vise noe på pc'en?

Anonymkode: 648d9...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette var motsatt så hadde kommentarene vært fylt med Gris, De er bare barn, Pedo osv


Du er trofast mot din mann men ønsker en liten flørt? så du ønsker ikke være trofast?

Anonymkode: d43de...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er innenfor loven så er det vel greit 

Anonymkode: 2344c...5c0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Så lenge det er innenfor loven så er det vel greit 

Anonymkode: 2344c...5c0

Greit med mindre det er en mann som ønsker å ha sex med mest mulig fysisk attraktive kvinner. Da er han en gris.

Anonymkode: 67441...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2024 den 13.45):

Hvorfor skjer dette her? Jeg er lykkelig gift, vi har barn også. Har vætt gift i mange år nå. Jeg er 35 år, men har nå i det siste følt meg litt mer kåt enn det jeg pleier å være 🤔 Jeg tenner på yngre menn i 18-19-20 års alderen. Det skremmer meg. Er det unormalt? Føler meg som en gammel gris (jeg er kvinne). Ser yngre ut enn mine 35 og tør å påstå at jeg ser bra ut. Får mange blikk fra menn og til og med yngre menn. Kanskje det er det som har gjort meg slik? Vi har en mann/gutt på 20 år. Han er så søt. Jeg liker han litt for godt synes jeg. Og håper på en måte at han liker meg og? 😇jeg vil ikke ha noe forhold på si altså, jeg er trofast mot mannen min. Men en liten flørt kanskje? Spenning? Skulle ønske jeg visste hva jeg skulle gjøre for å få han «interessert» i meg slik at vi kunne flørte på jobb 😇 

Noen tanker, råd? Eller er det noen som kjenner seg igjen i denne situasjonen?

Anonymkode: 8fc44...d67

Jeg angrer som en svamp, at jeg ikke sugde til med flere eldre damer som ung og kjekk hingst😅

Det dumme og smarte med deg er jo at du er trofast.. det slemme blir jo å flørte opphisselse på en ung mann, som du ikke kan ha sex med..

Men jeg ser positive løsninger på alt😅Seksuelle fantasier er undervurdert og misoppfattet i seksualitet.. for det er noe av de største erogene sonen vi har, bruk dem når du onanerer eller har sex med mannen. Mannen vil kjenne forskjell på deg.. han vil kjenne at du er blitt deiligere, uten at han vet hvorfor. Han vil tro du elsker han enda mere enn før❤️

Jeg synes du bør ta dine egne valg, men tenk litt på den der svampefølelsen🤭

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.6.2024 den 13.45):

Noen tanker, råd?

Om du er lykkelig gift som du sier, og har familie, så er det naturlig at du spør mannen din. 

Anonymkode: cea22...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...