Gå til innhold

smokk med navn på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg har sett mange barn med smokker med navn på. Så vel forresten også at prinsesse Ingrid Alexandra hadde det ;o)

Noen som kan hjelpe meg med hvor man får tak i det?

Takk!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt smokker fra nettstedet i linken over, og er veldig fornøyd med de. Har nå bestilt noen flere fra ett annet sted, navnesutten.dk for lillegutt har to navn og det er det ikke plass til på smokkene fra mam. Artig med sånne navnesmokker.

Skrevet

Er disse smokkene flate, og ikke runde? (om noen forsto den :forvirret: )...Selve det ungen har i munnen liksom...

Skrevet

Er det latex eller silikon som er best? (tenkte kanskje eg skulle bestille nokre smokkar til nevøen min på 11mnd, men veit ikkje kva slags smokkar han bruker no då..)

Skrevet

Kor mykje kjem smokkane på i norske kroner inkl. frakt, forresten?

Skrevet

Noen som vet hvor lang tid det tar før man får smokkene? :)

Skrevet

Lurer på om det tok i underkant av 14dager..

Mener det kom på rundt 200kr for 6 smokker, Veslo.

Skrevet

Takk for svar! Skal eg velge silikon eller naturgummi?

Skrevet

Silikon! Naturgummi har tendens til å bli klissete etterhvert, særlig hvis man vasker de i kokende vann og slikt.

Skrevet
Silikon! Naturgummi har tendens til å bli klissete etterhvert, særlig hvis man vasker de i kokende vann og slikt.

Takk!!! :klem:

Ser ein kan bestille to ulike namn i ein pakke, eg kjenner berre ein baby, men er det nokon som har gode forslag til eit kult "tullenavn" eg kan skrive, som f.eks. "tøffen" el.?

Skrevet

Kanskje prins, eller go'gutt... Nei, ikke så lett å komme på noe i farten. Jeg mener også at jeg betalte i underkant av 200 for 6 smokker og det tok vel ca 2 uker før de kom. Etter du har bestilt kan du følge ordren din på nettet, der kan du se om den er produsert og når den er sendt fra fabrikken.

Skrevet

Det er veldig kjekt å kunne følge ordren på nett, for om de har navna inne (vanlige navn) så tar det mye kortere tid enn om smokkene må lages først. Trengte ikke å løpe forventningsfullt til postkassa før jeg visste at de var sendt iallefall.

Om man velger silikon eller naturgummi kommer an på ungen. Det står fordeler og ulemper med begge deler på sidene til MAM mener jeg å huske, men min baby har aldri villet ha silikonsutter.

De er omtrent helt like de vanlige mam-suttene fra norske butikker, når det gjelder spørsmålet om de er flate. De er runde og det er ikke noe opp og ned på gummien (eller silikonen...). De er imidlertid ikke HELT like de som selges i norge, iallefall så merket snuppa mi forskjell og boikottet en periode navnesuttene, mens en annen periode ville hun ikke ha noen av de.

Prismessig blir det ikke noe særlig dyrere enn å kjøpe 6 smokker i butikken.

Skrevet

Det anbefales å bruke naturgummi når barnet her fått tenner siden silikon ikke er like solid. Hvis de får hakk eller brister må de jo kastes. Vi har gått over til gummi i alle fall, selv om de i silikon er mer "delikate".

Skrevet
Det anbefales å bruke naturgummi når barnet her fått tenner siden silikon ikke er like solid. Hvis de får hakk eller brister må de jo kastes. Vi har gått over til gummi i alle fall, selv om de i silikon er mer "delikate".

Au då.. Bestilte silikon eg... Poden har fått to tenner.. Men men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...