Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest motorrypa
Skrevet

i går morges fikk jeg telefon fra legen min om at jeg bare måtte pakke ryggsekken å møte opp på helsestasjonen klokka ellve for nå ble jeg sendt til sykehuset så de kunne finne ut om jeg har lungeemboli eller ikke

og eventuelt hva annet det er som feiler meg da.

nå erklokka litt over seks om mårran dagen etter å jeg har ikke lukket et øye i hele natt.

men med tanke på hva jeg måtte igjennom i går så er vel ikke det så rart.

det ble da endel stikking med nåler. ultralyd både her å der og røntgen ikke minst.

å for en som har magen opp under ørene for tida å plutselig skal være nødt til å ligge å balansere i en liten sykehus seng er jaggu ikke enkelt.

synes det er litt skummelt alt dette som skjer med meg akkurat nå.

det å være gravid å få vite at det feiler meg noe temmelig alvorlig er ikke helt enkelt å takle nå for tida.

om det er hormoner som spiller inn det skulle ikke forundre meg. men har liksom hatt lyst til å grine bare sånn helt plutselig.

kan jo liksom ikke det heller for hvis jeg først begynner så klarer jeg vel ikke å stoppe.

men en positiv ting er jo kommet ut av dette allerede, uten å legge for mye i det, men eksen har vært forbausende snill å flink å stille opp å hjelpe meg. noe han strengt tatt ikke hadde trengt å gjøre.

han er jo ikke forpliktet til noe som helst når det gjelder meg. men han stakk innom huset mitt for å henge opp klærne mine som var ferdigvasket i maskina ettersom jeg sjøl ikke hadde mulighet til å gjøre det.

han hadde til og med ringt til broren sin og eksen/m guttungen å fortalt hvordan ting ligger ann her hjemme.

så jeg fikk telefon hilsninger fgra alle å enhver her på sykehuset.

det er jo litt synd å si det men jeg håper at dette er en tanke vekker for han, det vekker et bittelite håp i meg om at han kanskje kommer tilbake til meg å magen min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg , men jeg synes kjempesynd på deg som må igjennom alt sånt nå, når du egentlig bare burde kost deg med tanken på at du er gravid og skal bli mor.

håper alt ordner seg for deg, det vil som regel helst gå bra vet du :)

klem fra sola :P

Skrevet

Det må være utrolig tøft for deg, dette... Ønsker deg lykke til med alt! Håper alt ordner seg til det beste!

Skrevet

jeg håper alt ordner seg for deg, både med eksen og helsesituasjonen din. DU skal vite at vi tenker på deg og ønsker deg alt godt (vi her på KG).

stor klem til deg fra Kleopatra :wink:

Skrevet

jamen dog det var jo så trist, jeg ønsker dig rigtig god bedring, og så krydser jeg alt hvad jeg har for at du ikke fejler noget som helst og lille baby ikke heller.

stort klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...