Gå til innhold

Fikk du som brud mange komplimanger på bryllupsdagen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ingen nesten. Var høygravid og veldig utmattet, fikk et voldsomt acne utbrudd dagene før bryllupet som også ødela mye. Følte meg ikke fin i det hele tatt selv om kjole og frisyre så bra ut. Men ingen komplimanger. De eneste kommentarer jeg fikk var at jeg så sliten ut. 

Anonymkode: 94948...ec7

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke fått et eneste kompliment jeg heller om jeg hadde giftet meg som høygravid. 25 kg+ og hatet det. Kred for at du giftet deg som utmattet høygravid ass

Anonymkode: bdb24...0d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt synd at du fikk kommentarer på at du så sliten ut. Det tenker jeg at man kan holde seg for god for, på en slik dag. Mulig de var bekymret for deg, men likevel.. Husk at utstråling er viktig i sånne sammenhenger. Om du utstråler at du ikke føler deg fin, og er helt utslitt, så vil du dessverre ikke få mange komplimenter. 
 

Men håper at mannen syns du var fin, da😊 Og jeg syns du var tøff som giftet deg som høygravid!

Anonymkode: 7d99e...137

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk komplimenter, men jeg var ikke gravid. Tror også de fleste komplimenterte kjole og hår, og ikke meg som en helhet når jeg tenker meg om.

Men det må nevnes at jeg som gravid så og si ikke har fått et eneste kompliment. Kanskje 2-3 personer som har sagt jeg ser fin ut. Resten passer på å fortelle meg hvor svær jeg er hver gang de ser meg. Tror ikke folk tenker seg om at det kan være sårende å høre hvor stor man er, eller sliten, eller rund i kjakan eller whatnot så lenge man er gravid. Da er liksom alt av kommentarer lov fordi det ikke ikke bare er din kropp lengre, men den er på lån til babyen. Eller noe sånt. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble viet i bunad/brudedrakt. Typ annerledes her i distriktet. Og jeg fikk høre hele kvelden hvor fin jeg var 😀

Da jeg var gravid var jeg fra dag en strålende, fin form og under hele svangerskapet la jeg på meg 10 kg. Nå er jeg til vanlig ganske blubbete, så alle, inkludert meg selv, ventet seg 20+ opp. Så komplimenter under graviditet var vel mest overraskelse over hvor fin jeg var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne lett vært i min beste venninnes bryllyp uten å tenke på å si at hu var fin.. Men mente selvfølgelig det. Men jeg forstår godt at om du selv ikke følte deg fin, blir det ekstra sårt. Hvis du er gravid i tillegg blir jo ting ekstra ekstra sårt♥️

Anonymkode: 840b3...86c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri tenkt på å komplimentere bruden i et bryllup faktisk. Gratulerer dem hjertelig så klart, men har ikke tenkt på det som at det handler om brudens utseende.

Anonymkode: db03d...8d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du sikkert hormonell og ekstra følsom så da sårer det selvfølgelig ekstra at du ikke følte deg fin. Du var jo ikke fin heller da når du ikke følte deg fin tenker jeg. Det handler om mer enn utseende i seg selv. Med kranglete hud, ekstra sliten og alt så hadde det kanskje ikke vært så hyggelig å få kompliment heller?

Du hadde jo visst at de ikke stemte helt med hvordan du føler det når huden er normal og du er deg selv.

Anonymkode: bc15d...9df

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det husker jeg faktisk ikke.

Anonymkode: c3460...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske om noen kommenterte det. Følte meg veldig fin da!

Anonymkode: b726e...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ingen, men jeg var ikke gravid.

Anonymkode: 9ec22...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort å si du så sliten ut. Hva forventer de, et bryllup må jo være et mareritt å forberede i seg selv -også høygravid i tillegg. Jeg hadde vært så ødelagt at jeg hadde nok kollapset lenge før. Vær stolt av at du klarte å gjennomføre dette. Kan forresten ikke huske at jeg har komplimentert hverken  brud eller brudgom noen gang, ikke noe som faller meg inn selv om de ser fine ut. 

Anonymkode: fe3b9...d7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...