AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #1 Skrevet 29. juni 2024 Jeg skal prøve å få en oversikt over gjelden min. Når gjeld står oppført i skattemeling er det med renter/gebyrer til dags dato? Eller er det kun lånebeløpet ? Ja jeg skal logge meg inn i hvert enkelt inkasso selskap for bedre oversikt.. men bare lurer Anonymkode: 85462...993
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #2 Skrevet 29. juni 2024 Det som står på skattemelding er det du er skyldig kreditor ink påløpte renter pr 31.12.xxxx For å få riktig beløp pr dags dato må du kontakte kreditor, da dette kan ha endret seg mye på 6 mnd om du ikke har fulgt opp dine forpliktelser hele tiden. Anonymkode: 6bfa8...5ae 2
Gjest kokospalmen Skrevet 29. juni 2024 #3 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skal prøve å få en oversikt over gjelden min. Når gjeld står oppført i skattemeling er det med renter/gebyrer til dags dato? Eller er det kun lånebeløpet ? Ja jeg skal logge meg inn i hvert enkelt inkasso selskap for bedre oversikt.. men bare lurer Anonymkode: 85462...993 Du finner enklest dagens gjeld med å gå inn på gjeldsregisteret. All usikret gjeld (bortsett fra statens lånekassen for utdanning skal være oppført der).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå