Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bestilt noe herfra? Lurer på å bestille jeans..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt både jeans og andre ting derfra. Veldig ok nettsted. God servise og du får varene rett i postkassa. Du kan trygt bestille der.

Skrevet

Jeg har også bare positiv erfaring med å bestille derfra :)

Skrevet

Jeg venter på varer derfra nå som ikke har kommet.Sendte mail i går og fikk svar i dag om at de har noe trøbbel med tollvesenet så pakken min kan ha blitt stoppa, men at de forventet at det skulle løse seg snart. Så hadde jeg vært deg ville jeg venta litt med å bestille.

Skrevet

Jeg også, men vær obs på at str er ganske store. måtte returnere mye sist da nesten alt var for stort. jeg er en vanlig 40-42

Skrevet

Kommer ikke lenger inn på siden til nok200.com...

Skrevet

Jeg kom fint inn nå nettopp. Har vel vært noe problem da. Str. er store, det er jeg enig i, så ta høyde for det. Jeans ti gutter / menn som jeg har handlet går jo på tommer, så det tror jeg var helt standard, men slik som gikk på smal, medium osv var rimelig store, men slike str liker jeg ikke her i landet heller. Tenker liksoom ofte at en må ta medium feks. for sikkerhets skyld og det er sikkert litt dumt å tenke.

Skrevet
Jeg venter på varer derfra nå som ikke har kommet.Sendte mail i går og fikk svar i dag om at de har noe trøbbel med tollvesenet så pakken min kan ha blitt stoppa, men at de forventet at det skulle løse seg snart. Så hadde jeg vært deg ville jeg venta litt med å bestille.

Huffda, jeg bestilte en veske forrige tirsdag og den skulle komme i morgen.

Sa de noe om hvor lenge de kunne bli forsinket?

Skrevet
Huffda, jeg bestilte en veske forrige tirsdag og den skulle komme i morgen.

Sa de noe om hvor lenge de kunne bli forsinket?

Det står ingenting om det i mailen hvertfall.Bare at jeg vil få beskjed fra posten om den har blitt stoppa. Vi får satse på at det går greit :)

Skrevet

Uff, den kom ikke i dag :(

Men det har jo skrevet det slik at vareverdien blir under 200 kr, og da slipper man vel toll?

Skrevet

Har bestilt derfra en gang, ingen problemer. :)

Alle priser (utenom frakt) skal være under 200,- så en skal slippe toll-tull. Håper det ordner seg og at dere får varene snart!

Skrevet

Har bestilt fra de jeg og, og er veldig fornøyd!!

Skrevet
Hvordan er fraktprisene?

Alt av priser for sending og mva er inkl i prisen for klærne :)

Så kjøper du en genser til 259 kr, så er det kun det du betaler :)

Skrevet
Alt av priser for sending og mva er inkl i prisen for klærne :)

Så kjøper du en genser til 259 kr, så er det kun det du betaler :)

NAIS :sjarmor:

*innogse*

Skrevet

Pakken min er enda ikke kommet, og den ble sent 7 februar. Jeg har sendt mail til de, men ikke fått svar. Håper den kommer snart.

Skrevet

ALWA: Har du fått pakken din fra nok200?

Min har ikke kommet enda :(

Har aldri opplevd at noe har blitt borte i posten før.

Skrevet (endret)

Jeg har heller ikke fått min, ikke melding fra posten om at den er blitt stoppet heller. Kanskje tollen har stoppet alle som er blitt bestilt frem til de har fått orden på sakene, men da skulle man vel kanskje fått beskjed om det?

Har du fått svar på mailen du sendte?

Endret av ~Alwa~
Skrevet

Nei, de sa jeg måtte si i fra om det tok veldig lang tid.

Har heller ikke hørt noe fra tollen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...