Gå til innhold

Drømte i natt at jeg hadde sex med en annen mann og ikke han jeg er gift med.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømte a jeg og en kollega hadde sex i natt, aldri tenkt på han på den måten. Han er en hyggelig fyr og vi kommer godt overens, men jeg har aldri tenkt på han på en seksuell måte. 

Hva kan en slik drøm bety? Følte meg helt rar da jeg våknet.

Anonymkode: 3a6eb...e30

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du burde skamme deg, utro mens du sover.... 🤪

Nei vet hva, dette er ingenting å grubble over. Helt vanlig.

Anonymkode: 6f41b...1bd

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg drømte a jeg og en kollega hadde sex i natt, aldri tenkt på han på den måten. Han er en hyggelig fyr og vi kommer godt overens, men jeg har aldri tenkt på han på en seksuell måte. 

Hva kan en slik drøm bety? Følte meg helt rar da jeg våknet.

Vanlig det at man avogtil drømmer om folk man ikke ser på sånn. Også har man en crush i en ukes tid også er det over. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan uansett ikke si noe til mannen, han kommer til å bli sur og sint. Og tro at jeg og kollegaen har et forhold.

TS.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjedd meg flere ganger. Bare å nyte det for det kommer aldri til å skje i virkeligheten 😅

Anonymkode: 56b61...0e4

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg kan uansett ikke si noe til mannen, han kommer til å bli sur og sint. Og tro at jeg og kollegaen har et forhold.

TS.

Hvorfor skal du si noe om hva du drømte? Tror du at du er utro for at du drømmer om andre eller? 

Og ps, om han tror du har et forhold basert på en drøm du har så høres det ut som han trenger behandling. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Dojakitty skrev (3 minutter siden):

Hvorfor skal du si noe om hva du drømte? Tror du at du er utro for at du drømmer om andre eller? 

Og ps, om han tror du har et forhold basert på en drøm du har så høres det ut som han trenger behandling. 

Jeg har en tendens til å prate i søvne.

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

ups.. :) Jeg hadde tenkt å svare at jeg syns du skal kose deg med drømmen og se om ikke du skal endre blikket på kollegaen. I en trå gikk det igjen at damer over tid blir litt lei av sex med samme fyr og at ny fyr må til for å ..mm.. få fyr på butikken "der nede" igjen. Eller oppe er det vel, sammadet.

Såh: er du sikker på at mannen din er rett mann? Eller var det bare en drøm og en lett tanke som dro forbi? Med fare for å ramponere et forhold: det du skriver om hvordan din mann vil reagere hvis du forteller ham om det virker ikke lovende eller betryggende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det gjør ingenting. Det er omtrent umulig å forstå et eneste ord av hva folk sier når de prater i søvne. 

Anonymkode: dbf1d...b00

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr ingenting. Ingenting å analysere.

Gå videre.....

Anonymkode: f17d1...cf3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det betyr ingenting. Ingenting å analysere.

Gå videre.....

Anonymkode: f17d1...cf3

Enig i denne. 🫢

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...