Eris Skrevet 29. juni #1 Del Skrevet 29. juni Hei dere kloke damer 🌺 jeg hadde innsett av blasto på tirsdag, altså for 4 dager siden. Går på lutinus nå. Men i dag tidlig våknet jeg med blod i sengen og mensenaktig blødning. Er håpet ute nå? Testene er negative. Jeg skal egentlig ikke ha mensen før om 5 dager, men kan den komme tidligere ved IVF? Selv om jeg går på lutinus? Jeg er så lei meg nå så trenger litt råd. Trenger jeg å fortsette på lutinus nå da? Klinikken min er sommerstengt nå så jeg kan ikke kontakte dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #2 Del Skrevet 29. juni Noen opplever litt blødning pga lutinus/progestreonstøtte. Slimhinnene blir ofte mer sensitiv pga pillene. Du skal alltid fortsette med behandling til du vet sikkert. Blødninger tidlig i svangerskapet er vanlig for mange og ikke ensbetydende med mensen. Alt for tidlig til å teste. Mensen kommer ikke tidlig ved ivf - mensen kommer avhengig av eggløsning, ikke tilfeldighet. Fortsett frem til test dag. Anonymkode: a5b9a...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå