Gå til innhold

Er så tent på fastlegen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt samme fastlege i flere år. Hun er vel 20-ish år eldre enn meg. Av en eller annen grunn så har jeg så lyst på henne. Jeg tenker på henne innimellom når jeg onanerer og jeg blir kåt hver gang jeg ser henne. Jeg vil ikke bestille legetime fordi jeg blir sprengkåt hver gang jeg sitter i et rom med henne. Sist jeg var der var det pga smerter i benet og hun tok meg på låret og jeg trodde jeg skulle komme. Hjelp? Hun er en flink fastlege og jeg vil ikke bytte. Men herre som jeg vil gjøre nakne ting med henne.

Hun har aldri gjort noe upassende og har alltid vært profesjonell. Det er bare jeg som drømmer om henne naken.

Anonymkode: dadbb...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, men helsen din bør komme før sexualiteten din. Så om det er sannt syns jeg du bør bytte, helst til en mannlig en. 

Du kan fortsatt tenke på henne, men komme deg til timene og slippe å være kåt når du er der for andre ting. 

Anonymkode: e978f...0b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du vært like profesjonell som pasient ville det vært perfekt, og du kunne fått en fin placeboeffekt når hun berører deg. Men det høres ut som at du bør bytte til mannlig fastlege. 

Anonymkode: 8aad8...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei enda en tråd om forelsket i helsetjeneste utøveren min.

Anonymkode: 8af84...624

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen får betalt for å være hyggelig mot deg 

Anonymkode: 8af84...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Beklager, men helsen din bør komme før sexualiteten din. Så om det er sannt syns jeg du bør bytte, helst til en mannlig en. 

Du kan fortsatt tenke på henne, men komme deg til timene og slippe å være kåt når du er der for andre ting. 

Anonymkode: e978f...0b8

Selvfølgelig kommer helse først. Jeg bør bytte, men hun er flink og jeg vil ikke miste en god fastlege. Gode fastleger vokser ikke akkurat på trær. 

Anonymkode: dadbb...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Legen får betalt for å være hyggelig mot deg 

Anonymkode: 8af84...624

Nei, hun tar seg tid hvis hun skjønner at du sliter med noe. Det er en av grunnene til at jeg helst ikke vil bytte.

Anonymkode: dadbb...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill time for smerter i penis ved ereksjon da vel. Så må hun undersøke deg nærmere. Og da så klart når du har ereksjon. Du får henne uansett til å fikle med penisen din, og du finner ut om hun er like profesjonell som du tror hun er. Kanskje hun får lyst til å gjøre mer enn å bare undersøke deg.

Anonymkode: d94bb...f25

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker said:

Bestill time for smerter i penis ved ereksjon da vel. Så må hun undersøke deg nærmere. Og da så klart når du har ereksjon. Du får henne uansett til å fikle med penisen din, og du finner ut om hun er like profesjonell som du tror hun er. Kanskje hun får lyst til å gjøre mer enn å bare undersøke deg.

Anonymkode: d94bb...f25

Og hva skulle denne "undersøkelsen" gå ut på? Lytte med stetoskop? 😀

Anonymkode: d613a...ae4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Bestill time for smerter i penis ved ereksjon da vel. Så må hun undersøke deg nærmere. Og da så klart når du har ereksjon. Du får henne uansett til å fikle med penisen din, og du finner ut om hun er like profesjonell som du tror hun er. Kanskje hun får lyst til å gjøre mer enn å bare undersøke deg.

Anonymkode: d94bb...f25

Nei det er overgreps tendenser mot den legen å planlegge en sexuell hendelse med dem, når de bare er på jobb og prøver å hjelpe folk.

 

Ts, sjekk sånne vurderinger på leger hvor du bor, å sett deg på ny liste. Du kan bytte 2 ganger på et år, om legen blir feil første gang. 

Anonymkode: e978f...0b8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luksusbia
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har hatt samme fastlege i flere år. Hun er vel 20-ish år eldre enn meg. Av en eller annen grunn så har jeg så lyst på henne. Jeg tenker på henne innimellom når jeg onanerer og jeg blir kåt hver gang jeg ser henne. Jeg vil ikke bestille legetime fordi jeg blir sprengkåt hver gang jeg sitter i et rom med henne. Sist jeg var der var det pga smerter i benet og hun tok meg på låret og jeg trodde jeg skulle komme. Hjelp? Hun er en flink fastlege og jeg vil ikke bytte. Men herre som jeg vil gjøre nakne ting med henne.

Hun har aldri gjort noe upassende og har alltid vært profesjonell. Det er bare jeg som drømmer om henne naken.

Anonymkode: dadbb...540

Det er ikke så uvanlig når man er ung å bli forelsket i omsorgspersoner. Fantasien din når du onanerer fyller du selvfølgelig med hva du vil. Problemet med hekt/ ereksjon og forelskelser i leger er at helsepersonell loven er såpass streng at behandlendere ikke har lov til å ligge med pasienter. De virker som har bestemt deg for at ingen andre leger kan være omsorgsfulle. Jeg måtte rett og slett bytte til kvinnelig fastlege, men fantaserer jo fortsatt om han jeg var kåt på fra 2012-20🫠💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen hun er rundt 30+ år, jeg er 60+ og hun tenner meg, drømmer om denne sexy legen med det deilige smilet hun har.

Anonymkode: c9bf8...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra - psykologen min behandlet meg for ptsd. Vi pulte i to år. Ingen skadde skjedd. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også tent på fastlegen min. Han er nesten ti år yngre enn meg, aner forhåpentligvis ikke noe om hva som rører seg i hodet mitt til tider. 

Anonymkode: e0878...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2024 den 8.13):

Jeg har hatt samme fastlege i flere år. Hun er vel 20-ish år eldre enn meg. Av en eller annen grunn så har jeg så lyst på henne. Jeg tenker på henne innimellom når jeg onanerer og jeg blir kåt hver gang jeg ser henne. Jeg vil ikke bestille legetime fordi jeg blir sprengkåt hver gang jeg sitter i et rom med henne. Sist jeg var der var det pga smerter i benet og hun tok meg på låret og jeg trodde jeg skulle komme. Hjelp? Hun er en flink fastlege og jeg vil ikke bytte. Men herre som jeg vil gjøre nakne ting med henne.

Hun har aldri gjort noe upassende og har alltid vært profesjonell. Det er bare jeg som drømmer om henne naken.

Anonymkode: dadbb...540

Gammel er du da? 😊

Anonymkode: 59c0b...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...