Gå til innhold

Pepsi Max Cappuccino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jammen jeg skal kjøpe en flaske i dag, siden jeg elsker Pepsi Max, og liker både Vanilje-Cola og Cherry-Coke. Det eneste jeg ikke er så glad av sånne smaker er Dr.Pepper- den er virkelig grusom.

Skrevet

Cherry-Coke finnes noen få steder såvidt jeg vet, tror ihvertfall jeg har sett det på Deli de Luca.

Nå har jeg smakt Pepsi Max Cappuccino, vel den var sånn passelig god. I min gane smakte den sjokoladekake :overrasket::ler: Men det blir med brusen som med kaken, for mye av det gode er ikke bra, da blir man kvalm...

Skrevet

Jeg elsker å prøve ut nye ting, så selv om jeg blir litt halvkvalm hver gang jeg ser reklamen for den nye brusen, så skal jeg teste den ut. Jeg har fått det for meg at jeg må helle den oppi ett glass og se hva det er før jeg tørr å drikke den... :sjenert::ler:

Skrevet

I min gane smakte den sjokoladekake 

Minner meg litt om den " I mitt hode gikk veien rett frem det var ikke noe rundkjøring" :ler::ler:

Skrevet
Minner meg litt om den " I mitt hode gikk veien rett frem det var ikke noe rundkjøring"  :ler:  :ler:

:ler:

Skrevet
Minner meg litt om den " I mitt hode gikk veien rett frem det var ikke noe rundkjøring"  :ler:  :ler:

:ler: Nettopp!!

Nå liker jeg den ikke lenger, bare så det er sagt.

Skrevet

Var ikke SÅ ille som vanilla coke, helt ok, men må være iskald.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...