Gå til innhold

Pepsi Max Cappuccino

Anbefalte innlegg

Gjest -eline-
Skrevet

...enkelte ganger er jeg glad slikt tar tid før det dukker opp i butikkene her i UK! ;) ...de hadde ikke engang Pepsi Max her før i fjor elns...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det pepsi med melk????

pulverheksa ii

Vet ikke om det er melk i den, det står faktisk ikke innholdsfortegnelse på nettsidene deres heller.

Skrevet

Blæææærk!! Denne var ikke god, og hvor cappucino-smaken liksom skulle være forstår jeg ikke? Den har en kvalm vaniljesmak som klistrer seg fast i ganen. Pepsi Max er det eneste jeg tyller i meg av flytende væske (foruten te og kaffe), og jeg holder meg nok til denne heretter. (La nå Pepsi smake Pepsi, Cola smake Cola, kaffe smake kaffe osv. sier nå jeg!! :) )

Skrevet

Samboeren min syntes forøvrig at den var god, men Pepsi Max er hans favorittbrus og han likte vaniljecola også. :forvirret:

Skrevet

Nei, tviler på at det er melk i den.

Skrevet
Den er grusom! Nesten verdt å gå omveier i butikken for å slippe og se den..  :ler:

Nei nei nei, den var jo god! :sur:

:ler:

Skrevet

Jeg ble kvalm av reklamen ;)

Kommer ikke til å smake den. Elsker derimot pepsi max!

Skrevet

Den var faktisk ganske god iskald! Men da den ikke var så kald lenger, var jeg ikke like begeistret... Kommer nok til å kjøpe den innimellom.

Skrevet
...enkelte ganger er jeg glad slikt tar tid før det dukker opp i butikkene her i UK! ;) ...de hadde ikke engang Pepsi Max her før i fjor elns...

Har en gang lest at det norske markedet er fint å prøve ut nye produkter på, fordi nordmenn ikke er redd for å prøve noe nytt.

Så har vi jammen sett mye rart på markedet også da. Vaniljecola, cherrycoke og nå denne cappuccinogreien.

Hvor mange ser vi egentlig igjen i hyllene til slutt? :ler:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Har en gang lest at det norske markedet er fint å prøve ut nye produkter på, fordi nordmenn ikke er redd for å prøve noe nytt.

Så har vi jammen sett mye rart på markedet også da. Vaniljecola, cherrycoke og nå denne cappuccinogreien.

Hvor mange ser vi egentlig igjen i hyllene til slutt? :ler:

Det er vel Ringnes (carlsberg) som driver og tester på harde livet, det har kommet så mye nyheter nå at det er helt skummelt. Både øl, vann og brus har det kommet minst to nyheter av hver av.

Noe funker, andre ting funker absolutt IKKE, men det er jo lov å prøve da. (Jeg har smakt dem alle sammen :sjarmor: )

Skrevet
Det er vel Ringnes (carlsberg) som driver og tester på harde livet, det har kommet så mye nyheter nå at det er helt skummelt. Både øl, vann og brus har det kommet minst to nyheter av hver av.

Noe funker, andre ting funker absolutt IKKE, men det er jo lov å prøve da. (Jeg har smakt dem alle sammen  :sjarmor: )

Jeg synes å huske at det jeg leste omhandlet flere typer produkter, ikke bare drikkevarer.

Det er vel heller ikke Ringnes som bestemmer hvor Coca Cola eller Pepsi skal teste ut sine produkter?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Jeg synes å huske at det jeg leste omhandlet flere typer produkter, ikke bare drikkevarer.

Det er vel heller ikke Ringnes som bestemmer hvor Coca Cola eller Pepsi skal teste ut sine produkter?

Ringnes har ingenting med Coca å gjøre, men pepsien er det de som styrer, ja.

De bestemmer nok ikke hva man skal teste i Sverige og Finland, men her i landet er det de som brygger og distribuerer, og de som bestemmer om det skal ut i butikkene eller ikke.

Skrevet
Ringnes har ingenting med Coca å gjøre, men pepsien er det de som styrer, ja.

De bestemmer nok ikke hva man skal teste i Sverige og Finland, men her i landet er det de som brygger og distribuerer, og de som bestemmer om det skal ut i butikkene eller ikke.

Ok, da så. Da lærte jeg noe nytt i dag også. *noterer*

Skrevet

Jeg kjøpte den Pepsi Max Cap'en i dag, og skal prøve når den er iskald...

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg likte den, og jeg likte vaniljecolaen også!

Skrevet

Uff, likte den ikke!

Klarte ikke å forbinde den med cappuchino i det hele tatt.

I beste fall vanilje...

Skrevet

Har nå drukket en flaske til, og den var kanskje ikke såå god likevel :sjenert:

Skrevet
Har nå drukket en flaske til, og den var kanskje ikke såå god likevel  :sjenert:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...