Gjest Choco Skrevet 14. februar 2006 #1 Skrevet 14. februar 2006 Jeg har sett reklamen for den nye Pepsi Max Cappuccino, og synes den høres spennende ut. Er det noen som har smakt denne?
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #5 Skrevet 14. februar 2006 Inneholder den mer koffein enn andre coladrikker? Derfor den heter cappucino?
Gjest 1111 Skrevet 14. februar 2006 #6 Skrevet 14. februar 2006 Inneholder den mer koffein enn andre coladrikker? Derfor den heter cappucino? ← Heter vel cappucino fordi det er med cappucino-smak? Høres forresten veldig ekkelt ut
Arkana Skrevet 14. februar 2006 #7 Skrevet 14. februar 2006 Den var ikke spesielt god, minnet egentlig en del om vaniljecola (og den er fryktelig).
Gjest 2324 Skrevet 14. februar 2006 #8 Skrevet 14. februar 2006 (endret) Pepsi Max er utrolig vondt i seg selv, kan aldri tenke meg den smaker noe bedre med cappucinosmak.. Endret 14. februar 2006 av Milah
Gjest Aloha Skrevet 14. februar 2006 #10 Skrevet 14. februar 2006 Capuccinosmak i Pepsi???? Det høres ikke ut som noe jeg vil løpe til butikken for iallfall.....
Annie Skrevet 14. februar 2006 #13 Skrevet 14. februar 2006 Er ikke spesiellt glad i Pepsi, så denne kommer jeg nok ikke til å kjøpe.
Saeria Skrevet 14. februar 2006 #14 Skrevet 14. februar 2006 Er glad i pepsi max, men trodde cappucionen ville smake dritt. Det gjorde den faktisk ikke. Det er allikevel ikke en brus jeg kommer til å kjøpe ofte. Den var helt grei.
lillesky Skrevet 15. februar 2006 #15 Skrevet 15. februar 2006 Men dere som har smakt den, smaker den som Pepsi Max, bare med en anelse kaffe, eller? Kommer nok til å prøve den, selv om jeg ikke er så glad i Pepsi Max.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 15. februar 2006 #16 Skrevet 15. februar 2006 kan si så mye som at den smaker IKKE som Pepsi med et hint av noe som helst, den smaker vaniljecola og er helt j***ig! Helte ut resten av halvliteren i vasken, og det stinka vanilje i flere timer etterpå, selv om jeg skylte ned med varmt vann. Og så jeg som egentlig er veldig glad i vanilje... Anbefales absolutt IKKE, enten du liker pepsi eller ei. Liker du vaniljecola, så synes du sikkert at denne er god også.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #17 Skrevet 15. februar 2006 ikke smakt, men fått den strofen fra reklamen på hjernen: caaapppuuccciinåååååååå!
Blackjack Skrevet 15. februar 2006 #18 Skrevet 15. februar 2006 kan si så mye som at den smaker IKKE som Pepsi med et hint av noe som helst, den smaker vaniljecola og er helt j***ig! Helte ut resten av halvliteren i vasken, og det stinka vanilje i flere timer etterpå, selv om jeg skylte ned med varmt vann. Og så jeg som egentlig er veldig glad i vanilje... Anbefales absolutt IKKE, enten du liker pepsi eller ei. Liker du vaniljecola, så synes du sikkert at denne er god også. ← Ja, den er helt jævlig!!! Angrer meg grønn på at jeg i det hele tatt smakte på den, var skikkelig dårlig etterpå. Den smaker faktisk akkurat sånn som penicillinen smakte når jeg var liten! Sånn ekkel flytende vanilje-penicillin.
Blackjack Skrevet 15. februar 2006 #20 Skrevet 15. februar 2006 Den høres ekkel ut!! ← Den er grusom! Nesten verdt å gå omveier i butikken for å slippe og se den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå