Høstluft Skrevet 28. juni 2024 #1 Skrevet 28. juni 2024 Bestilte air bnb leilighet i London, betalte med kredittkort. Leiligheten skulle ha to soveplasser (seng og sovesofa), noe den har, men det er ingen sengetøy til sovesofaen…hverken laken, dyne eller pute. Kun en dyne og pute i senga. Leiligheten skulle også være vasket og ren, men den er skitten, og kjeler osv er langt fra rene. Har skrubbet stekepannen flere ganger nå uten at jeg greier å få den ren. Huseier hverken svarer på melding eller telefon, så hvilke rettigheter har jeg. Dette blir 2 natt i leiligheten, har 2 netter igjen. Betalte med kredittkort og har reiseforsikring.
Perfume Skrevet 29. juni 2024 #2 Skrevet 29. juni 2024 Klage? 🤷♀️ Ta bilder av det og kontakt AirBnB da? 1
Høstluft Skrevet 29. juni 2024 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2024 Gjort. De mente det ikke var brudd på avtale.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #4 Skrevet 29. juni 2024 Høstluft skrev (3 minutter siden): Gjort. De mente det ikke var brudd på avtale. Da sitter du igjen med din egen forsikring. Eller å klage på avgjørelsen til Airbnb. Husk at en del kredittkort har forsikring, så her er det ikke bare reiseforsikringen som kan bistå. Vil ingen av dem? Da må du nok regne pengene som tapt. Og du kan og bør legge igjen en omtale som slakter utleier. Og, du? Husk å ikke ta inn bagasjen når du kommer hjem. Få den frosset ned, helst. Har en useriøs utleier veggdyr så fjerner hen dem ikke. Anonymkode: 494dc...9dc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå