Gå til innhold

Har en stue jeg skulle møblert, noen tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er altså en stue på rundt 10/12 kvm. 

Vi har sofa og tv i tilstøtende rom og spisestua i et annet så det er ikke det vi trenger.

Den blå(skjeve) firkanten er sofa, den peker mot tv som står langs veggen. det jeg trenger tips om er altså rommet nedenfor,  det er vinduer nederst i bildet og skyvedører til venstre ut til verandaen.

Har sett på skjenker, kunne godt tenke meg en lang skjenk langs veggen til venstre, men det e rikke så lett. Liker moderne møbler og retrostil.

426211798_1853522255109613_2278428461967000033_n (1).jpg

Anonymkode: 35183...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er altså en stue på rundt 10/12 kvm. 

Vi har sofa og tv i tilstøtende rom og spisestua i et annet så det er ikke det vi trenger.

Den blå(skjeve) firkanten er sofa, den peker mot tv som står langs veggen. det jeg trenger tips om er altså rommet nedenfor,  det er vinduer nederst i bildet og skyvedører til venstre ut til verandaen.

Har sett på skjenker, kunne godt tenke meg en lang skjenk langs veggen til venstre, men det e rikke så lett. Liker moderne møbler og retrostil.

426211798_1853522255109613_2278428461967000033_n (1).jpg

Anonymkode: 35183...ad7

Rommet er omtrent 3 meter på kortsiden og 4,5 meter på langsiden så det er faktisk nesten to meter  mellom vinduet og skyvedøren ut. Tror ikke plantegningen er helt korrekt.

Anonymkode: 35183...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke stylist, men bilder sier mer enn plantegning og ord 😃

Anonymkode: 6a86b...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er behovet deres, da? Kontorplass, lesekrok, bokhyller og oppbevaring, plass til lek, ekstra salong for gjester, mulighet for å ha flere sitteplasser foran tv...?

Anonymkode: ee61e...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er behovet deres, da? Kontorplass, lesekrok, bokhyller og oppbevaring, plass til lek, ekstra salong for gjester, mulighet for å ha flere sitteplasser foran tv...?

Anonymkode: ee61e...5c0

Vi trenger oppbevaringsplass, men har ikke lyst til å høye hyller langs hele den "ledige" veggen. Jeg har og vurdert å ha en konotorplass der ja. 

Har sett mye på skjenker, men synes det er så mye traurig eller så er det dyrt.

Anonymkode: 35183...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere å komme med tips om du legger ut bilde av stua og det rommet du ønsker å møblere (siden det var åpent mellom rommene)

Anonymkode: 08fea...a02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...