AnonymBruker Skrevet 28. juni #1 Del Skrevet 28. juni Når fikk du mensen tilbake? Barnet mitt er 16 mnd men ingen tegn enda. Erfaring? Kom menstruasjonen tilbake når du sluttet med nattamming? Anonymkode: 099ed...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #2 Del Skrevet 28. juni Fikk mensen tilbake etter 14mnd med første, 6 mnd med nr 2, 9mnd med nr3.. Var kun sluttet å amme nr 1 når mensen kom tilbake. De 2 andre ammet jeg fremdeles både dag og natt Anonymkode: 57539...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #3 Del Skrevet 28. juni Etter 14 måneder. Ammet fortsatt. Anonymkode: 37f83...fcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #4 Del Skrevet 28. juni 3 mnder med begge. Fullammet. Anonymkode: 285ce...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 29. juni #5 Del Skrevet 29. juni Dagen før baby ble 4 mnd, dvs. 8 dager siden. Fullammer inkludert nattamming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 29. juni #6 Del Skrevet 29. juni 8 uker med første, ca. 9-10 med andre jeg som hadde gledet meg til å slippe unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #7 Del Skrevet 29. juni 12 mnd etter fødselen. Da var det flere måneder siden jeg hadde kuttet ut nattammingen. Anonymkode: 16440...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #8 Del Skrevet 29. juni 6-8 uker etter fødselen med alle fire. Rett i normal syklus selv om jeg fullammet Anonymkode: 25b17...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IkkeStudentLenger Skrevet 3. juli #9 Del Skrevet 3. juli Ammet mye, og gikk for mye ned i vekt. Fikk ikke tilbake før 23 måneder, ammet frem til 28 måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå