Gjest King James Skrevet 14. februar 2006 #1 Skrevet 14. februar 2006 Dette spørsmålet vil nok mange mene er groteskt tror jeg.. Siden jeg tror ingen en gang tenker tanken. Når det gjelder døden. Men la oss si at dere kunne velge hvordan dere skulle dø. Hva dere skal dø av. Eneste dere ikke kan velge er av alderdommen. Eller når men bare av hva. Så hva ville dere død av vist dere kunne velgt.? Personlig hadde jeg ville valgt Turberkulose....
Gjest StoreSky Skrevet 14. februar 2006 #2 Skrevet 14. februar 2006 Jeg ville dødd av hjerneblødning -det skal vistnok gå hurtig og smertefritt.
Smarties Skrevet 14. februar 2006 #3 Skrevet 14. februar 2006 Vet ikke, men noe kjapt og smertefritt, tror jeg...
Gjest lurven Skrevet 14. februar 2006 #4 Skrevet 14. februar 2006 du lurer jammen på mye rart, og hvorfor vil du dø av tuberkulose personlig ville jeg dødd av å snø inne
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #5 Skrevet 14. februar 2006 Du er litt opptatt av dette med døden KJ? Vet ikke, men noe kjapt og smertefritt, tror jeg... ←
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2006 #6 Skrevet 14. februar 2006 Drukning - jeg har hørt av folk som nesten har druknet at det er en fantastisk opplevelse.. etter at du er ferdig med å kjempe for luft selvfølgelig.
Gjest King James Skrevet 14. februar 2006 #7 Skrevet 14. februar 2006 Jeg vet ikke hvorfor turberkulose bare ville valgt den...Det er ikke mye smerte og det kan ligge lenge i kroppen. Og kan gå ganske fort når den først angriper. Jeg synnes ikke jeg er noe opptat av døden...Men om jeg er det er det vel fordi jeg ikke har noe frykt for den som mange har. jeg lurer ikke på mye rart. Jeg spør bare om det ingen andre spør om.
Shea Skrevet 14. februar 2006 #8 Skrevet 14. februar 2006 (endret) Hjertestans når jeg sover Endret 14. februar 2006 av Shea
Gjest GreenSky Skrevet 14. februar 2006 #9 Skrevet 14. februar 2006 Noe helt smertefritt mens jeg ligger i senga og sover.
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #10 Skrevet 14. februar 2006 Noe helt smertefritt mens jeg ligger i senga og sover. ← Samme her...
Søtpotita Skrevet 14. februar 2006 #11 Skrevet 14. februar 2006 Drukning - jeg har hørt av folk som nesten har druknet at det er en fantastisk opplevelse.. etter at du er ferdig med å kjempe for luft selvfølgelig. ← Er det verkeleg sant? Trudde det var den verste, verste, verste måten!!
Gjest LoisLane Skrevet 14. februar 2006 #12 Skrevet 14. februar 2006 Vet ikke, men noe kjapt og smertefritt, tror jeg... ← Kjapt, trygt og billig...? Kiwi? Jeg vet ikke hvorfor turberkulose bare ville valgt den...Det er ikke mye smerte og det kan ligge lenge i kroppen. Og kan gå ganske fort når den først angriper. ← Tuberkulose tror jeg ikke er noe moro. Vondt i brystet og hoste blod i måneds- og årevis?
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #13 Skrevet 14. februar 2006 når tuberkulosen ligger i kroppen. Så har du ikke hoste og blod i årevis. Den kan vere der uten at man vet det. Og plustelig komme fram. Så man har ikke vondt i bryste i åre vis eller noe. For tuberkulosen sammler seg i små poser dette er vist den blir liggende i kroppen og når de spreker da vil det gjøre vondt men det går over ganske fort. Disse små poser som tuberkulose bakteriene ligger i kan sprekke fra alt til minutter til flere år.... Du må også huske at det finnes mange former for tuberkulose noen er mildere og andre er vel kraftigere.
salsera Skrevet 15. februar 2006 #15 Skrevet 15. februar 2006 Ikke av langvarig sykdom, men heller brått i en ulykke eller plutselig hjertestans; noe som går raskt. Synes tanken på langvarig sykdom er uutholdelig. Ei venninne døde for noen måneder siden etter å ha vært kreftsyk i over fire år. Grusomt.
~MALIN~ Skrevet 15. februar 2006 #17 Skrevet 15. februar 2006 Hjertestans når jeg sover ← Jeg også. I min sene alderdom, slik at mine kjære er forberedt på at det kan skje.
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #18 Skrevet 15. februar 2006 Nå er hjertestans ganske vondt da... Sånn for de som vil ha det liksom... Er det vondeste jeg har opplevd noen gang ihvertfall. Drukning har jeg hørt er behagelig, men jeg har vondt for å forestille meg at det er særlig deilig å gispe etter luft og være full av panikk... Å sovne inn høres jo greit ut, eller noe brått, ulykke/miste hodet/bli skutt et lurt sted... Men jeg er vel ikke redd for å dø, tror alle er klare for det når det først skjer, og man får en slags ro over det
Gjest King James Skrevet 15. februar 2006 #19 Skrevet 15. februar 2006 Og drukne må vel vere ganske vondt. Det er vel som og bli kvelt. Ikke at jeg vet hvordan det er. Men jeg innbilder meg at det må vere vondt. Men i drømmene der har jeg druknet ofte....
Søtpotita Skrevet 15. februar 2006 #20 Skrevet 15. februar 2006 (endret) Har også høyrt at det ikkje er så aller verst å fryse ihjel heller.. Men uff, vil ikkje dø i det heile tatt... Endret 15. februar 2006 av Årolilja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå