Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen lenge. Men jeg innser mer og mer hvor forskjellige vi er. Mitt største ønske er å være fri og singel. 

Anonymkode: 8b3c7...726

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da går du for det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så gjør det da

Anonymkode: 0e922...f22

AnonymBruker
Skrevet

do it

Anonymkode: 130d2...bac

Skrevet

Så da gjør du det!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lite omgangskrets og lite familie. Syns jeg taper mye også. Er det noen som har blitt positiv overasket etter brudd?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har lite omgangskrets og lite familie. Syns jeg taper mye også. Er det noen som har blitt positiv overasket etter brudd?

Hva gjør du om han eller hun går fra deg? 

Anonymkode: 0e922...f22

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva ønsker du, at  vi skal tvinge deg? 

Anonymkode: 47ecf...f47

AnonymBruker
Skrevet

Ikke forhast deg, tenk gjennom det nøye over tid. Er dere så forskjellig at dere ikke trives sammen? 

Ønsker du å være singel og alene fordi du ikke trives sammen med han/henne, eller fordi du er lei av "as familien"? Har dere barn sammen? 

Jeg følte meg lei av å drifte "as familien" alene, følte vi ikke passet sammen, og valgte til slutt å gå. Gresset visste seg å være helt brunt på andre siden av gjerdet. Jeg savner eksen, jeg savner svigerfamilien, og jeg savner det vi hadde, med alle gnisninger og dårlig kommunikasjon til tross. Men jeg trives også som singel, men alt i alt kjenner jeg at jeg tok en forhastet og feil avgjørelse. 

Kanskje en for og imot liste kan være gunstig? 

Anonymkode: 126ca...80a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har det mye bedre etter brudd. Fått mange nye venner også! Har det mye bedre med meg selv. Vært singel over tre år, men har møtt en ny mann i en lengre periode nå. Han er en helt annen type, og siden vi har datet lenge (og da mener jeg over et år) vet jeg at han ikke bare viser de fine sidene av seg og faktisk er den samme over lengre tid. Livet kan bli bedre❤️

Anonymkode: 31b50...824

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Føler meg alene i forholdet. Det er alltid jeg og jeg mener alltid jeg som tar opp ting med forholdet. Da blir det bare en en krangel oghan går. Vi kommer ingen vei. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje et brudd vil tvinge deg ut av komfortsonen og få deg til å oppsøke et nytt nettverk?

Anonymkode: bf26a...5c0

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Føler meg alene i forholdet. Det er alltid jeg og jeg mener alltid jeg som tar opp ting med forholdet. Da blir det bare en en krangel oghan går. Vi kommer ingen vei. 

Ikke noe å lure på da. Du er jo allerede alene

Anonymkode: 98114...0e5

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ikke noe å lure på da. Du er jo allerede alene

Anonymkode: 98114...0e5

Ja men allikevel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...