AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #1 Skrevet 28. juni 2024 I går kveld fikk jeg et stikk. Kjente ikke at det skjedde, men plutselig klødde det og oppførte seg som myggestikk. Jeg klødde kjapthull på og livet gikk videre. I dag har det røde området gradvis blitt større og i noen lys kan det se ut som det er en rødprikk, hvit ring og deretter rød ring, mens 40 min senere så ser det bare vanlig rødt ut. Det røde ekspanderer Nå svir det og er litt vondt. Er det garantert flått? Anonymkode: 78c53...abe
Curiousine Skrevet 28. juni 2024 #2 Skrevet 28. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I går kveld fikk jeg et stikk. Kjente ikke at det skjedde, men plutselig klødde det og oppførte seg som myggestikk. Jeg klødde kjapthull på og livet gikk videre. I dag har det røde området gradvis blitt større og i noen lys kan det se ut som det er en rødprikk, hvit ring og deretter rød ring, mens 40 min senere så ser det bare vanlig rødt ut. Det røde ekspanderer Nå svir det og er litt vondt. Er det garantert flått? Anonymkode: 78c53...abe Om det er flått så har du jo såfall hatt den noen dager så da er ikke det noe som kom i går. Kan jo være et kleggstikk, mygg eller noe som er blitt betent av at du klør på det. Endret 28. juni 2024 av Curiousine 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #4 Skrevet 28. juni 2024 Jeg får store røde klumper med hvit ring rundt av helt vanlig myggstikk. Anonymkode: 05f84...bbe
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #5 Skrevet 28. juni 2024 Neppe flått. Da jeg fikk borreliose var selve bittstedet overhode ikke vondt, ikke hovent og og klødde heller ikke. Hadde jeg ikke sett det, hadde jeg ikke oppdaget det. Anonymkode: e0383...8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå