Gå til innhold

Forhold som vokser fra hverandre


Viktor98

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en mann på 26 år som er sammen med en jente på 25 år, vi har en 1 år gammel sønn sammen :) «livets beste gave» ;) 

jeg og kjæresten har ikke hatt sex siden sønnen våres ble født føler at forholdet bare har gått nedover… kyssing og kosing har tatt helt slutt…

Hva skal jeg gjøre? :(

Jeg bidrar selvfølgelig alt jeg kan med sønnen våres

Har prøvd å kose og hinte men hu er ikke interessert… vet at det er tungt for damer etter fødsel men føler at jeg ikke får noen ting tilbake..

Hun blir irritert bare jeg spør henne om hvordan henne jobber neste dag.

Spør jeg henne om noe får jeg bare ett surt svar tilbake så jeg har egentlig bare gitt opp…

henne ser mye på telefonen og smiler..

«ikke at dette betyr noe men jeg tenker mitt…»

jeg eier huset og betaler alt av lån,strøm,kommunale avgifter, forsikringer så og si alt av mat…

Jeg har ferie nå og har da tenkt å ta med sønnen min til hytta mer familien min da henne jobber. Har da tenkt til å fortelle henne før vi drar om hva jeg føler sånn at henne kan tenke på dette alene.. har tenkt å si noe sånn som dette:

« jeg føler at vi ikke er kjærester lenger at ingenting jeg gjør er bra nok, hvis du har mista følelsene så er det helt greit men det må gå Ann å fortelle om det isteden for å gå her å være sur hele dagen.. jeg betaler for alt av kostnader jeg håper at du blir men er du interessert i å bo her så må du betale halvpartene ca 4000 kr..  sender du ikke penger regner jeg med at du ikke er interessert i å bo her lenger»

 

redd for å miste henne men har gått så langt nå…

mer jeg urimelig eller hva skal jeg gjøre

Endret av Viktor98
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tror hun blir klar for kos og sex av at du truer henne? 

Hvis hun er i full jobb skal hun selvsagt bidra til boutgifter, mat og andre utgifter. Mye mer enn 4.000 i mnd. 

Er du i pappaperm? Skal sønnen deres starte i barnehage til høsten? 

Anonymkode: 2bc0e...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg ned å prat med henne? Ikke sleng det i trynet hennes før du drar hvis dette ikke er tatt opp før, det tror jeg er dumt

Anonymkode: 9f49e...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn du legger det frem her, høres det ikke ut som du vil at dere skal jobbe med forholdet, men at du truer henne. Du burde absolutt fortelle henne at du ikke har det bra i forholdet sånn som det er nå, men om du vil at det skal bli bedre, burde du ikke hinte, men prate. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det du skrev hvis du mener det. Ikke kom med tomme trusler. Det har ingen hensikt.

Anonymkode: 151f6...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du får noe positiv tilbakemelding fra henne, når du vil ha svaret med en pengesum.  Dette med økonomien bør du ta ved en annen anledning. 

Anonymkode: 1dfbe...42d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du tror hun blir klar for kos og sex av at du truer henne? 

Hvis hun er i full jobb skal hun selvsagt bidra til boutgifter, mat og andre utgifter. Mye mer enn 4.000 i mnd. 

Er du i pappaperm? Skal sønnen deres starte i barnehage til høsten? 

Anonymkode: 2bc0e...92a

Går det an for dere kvinner å se ting i perspektiv og ikke alltid ta offer rollen?

Anonymkode: a7245...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si til henne at du elsker henne og vil gjerne at dere begge skal jobbe for å få et godt forhold. Et godt forhold kommer ikke av seg selv og begge parter må gi og ta.

Spør henne hva som må til for at dere skal finne gnisten igjen, hva kan du gjøre for forholdet og hva føler hun at hun kan bidra med. Ikke let etter feil på hverandre, men let etter løsninger som begge kan jobbe mot. 

Er det en kjærestekveld, middag sammen, kino, massasje, husarbeid, alenetid, kos eller andre ting dere kan gjøre som kan piffe opp forholdet. 

Hva du enn gjør, ikke bruk økonomien mot henne! 

Vil hun ikke ønsker å jobbe for at forholdet skal funke, ja da kan du vurdere å bryte opp. 

Anonymkode: 3c346...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...