Gå til innhold

Time innen uke 28, men har ikke fått konkret dato og tid - Når etterlyse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk i april brev fra Psykiatrisk poliklinikk om at jeg ville få time innen uke 28. Det sto ingenting om når de regnet med at jeg ville få vite konkret dato og tidspunkt for timen i brevet. Men akkurat nå er det jo bare 10 dager til mandagen i uke 28. Jeg har hørt fra min sykepleier i kommunen at de nok visstnok har mye å gjøre nå på Psykiatrisk poliklinikk også er det jo midt i ferien i tillegg så de er ferre behandlere på jobb, så hun trodde at jeg kanskje måtte vente lenger enn uke 28 på første time (men hun kjenner jo ingen som jobber der o.l, det var bare basert på hennes synsing da). 

Når er det innafor å etterlyse å få vite konkret dato og tidspunkt? Har hørt andre nevne man ikke kan ringe før etter fristen har gått ut? Hva mener dere?

Anonymkode: d8381...8e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg fikk i april brev fra Psykiatrisk poliklinikk om at jeg ville få time innen uke 28. Det sto ingenting om når de regnet med at jeg ville få vite konkret dato og tidspunkt for timen i brevet. Men akkurat nå er det jo bare 10 dager til mandagen i uke 28. Jeg har hørt fra min sykepleier i kommunen at de nok visstnok har mye å gjøre nå på Psykiatrisk poliklinikk også er det jo midt i ferien i tillegg så de er ferre behandlere på jobb, så hun trodde at jeg kanskje måtte vente lenger enn uke 28 på første time (men hun kjenner jo ingen som jobber der o.l, det var bare basert på hennes synsing da). 

Når er det innafor å etterlyse å få vite konkret dato og tidspunkt? Har hørt andre nevne man ikke kan ringe før etter fristen har gått ut? Hva mener dere?

Du kan etterlyse,men du vil ikke få noe konkret svar.

Anonymkode: 852f3...66f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du kan etterlyse,men du vil ikke få noe konkret svar.

Så du mener det ikke er vits da om jeg tolker svaret ditt rett? Eller?

Skrevet

Det skader nok ikke å spørre. Vet om en som hadde fått time, men de hadde glemt å sende brev.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så du mener det ikke er vits da om jeg tolker svaret ditt rett? Eller?

Du kan ringe, men de skranken kan ikke gi deg noe klart svar så spørsmålet er om du skal gidde å eventuelt sitte i lang telefonkø bare få beskjed om at dette kan ikke vi svare på.

AnonymBruker
Skrevet
Kassettspiller skrev (2 timer siden):

Det skader nok ikke å spørre. Vet om en som hadde fått time, men de hadde glemt å sende brev.

Det er ikke det at det skader å spørre, men de som sitter i skranken på Dps kan ikke svare på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...