Gå til innhold

Er det inn med hårbøyle på voksne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det liksom normalt for voksne å gå med hårbøyle? Er det  f.eks kjendiser eller  influnsere som bruker det?

Jeg kjøpte med 2 forskjellige hårbøyler for en liten stund siden, fordi jeg skulle prøve å gå med håret litt mer løst. Jeg har det nesten alltid i hale. Og har jeg det løst så synts jeg det er litt irriterende når håret kommer i fjeset. Så jeg har brukt hårbøylene noen ganger men merker når jeg går på butikker eller ihvertfall på kjøpesenter, så føler jeg det er så mange så ser på meg. Og jeg lurer på hvorfor, ser jeg stygg ut, ser jeg fin ut eller ser det barnslig ut. Jeg liker ikke selv å si at jeg ser fin ut, men synts selv jeg passer hårbøyle og synts det er fint. Men vet ikke hva andre tenker. Jeg tenker jo med en gang at når flere ser på meg, så tenker jeg at jeg sikkert ikke ser bra ut. Så hva tenker dere? Er det populært? Jeg er 25 år

Anonymkode: 6669e...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det liksom normalt for voksne å gå med hårbøyle? Er det  f.eks kjendiser eller  influnsere som bruker det?

Jeg kjøpte med 2 forskjellige hårbøyler for en liten stund siden, fordi jeg skulle prøve å gå med håret litt mer løst. Jeg har det nesten alltid i hale. Og har jeg det løst så synts jeg det er litt irriterende når håret kommer i fjeset. Så jeg har brukt hårbøylene noen ganger men merker når jeg går på butikker eller ihvertfall på kjøpesenter, så føler jeg det er så mange så ser på meg. Og jeg lurer på hvorfor, ser jeg stygg ut, ser jeg fin ut eller ser det barnslig ut. Jeg liker ikke selv å si at jeg ser fin ut, men synts selv jeg passer hårbøyle og synts det er fint. Men vet ikke hva andre tenker. Jeg tenker jo med en gang at når flere ser på meg, så tenker jeg at jeg sikkert ikke ser bra ut. Så hva tenker dere? Er det populært? Jeg er 25 år

Anonymkode: 6669e...70c

Hvordan ser hårbøylene ut? Kan jo være at dem er unike og dermed vekker oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (18 minutter siden):

Hvordan ser hårbøylene ut? Kan jo være at dem er unike og dermed vekker oppmerksomhet.

Er bare slike "vanlige" hårbøyler. Disse to på bildet. Så nei, de er ikke unike akkurat.

InCollage_20240628_181501407.jpg

Anonymkode: 6669e...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er bare slike "vanlige" hårbøyler. Disse to på bildet. Så nei, de er ikke unike akkurat.

InCollage_20240628_181501407.jpg

Anonymkode: 6669e...70c

Har sett flere med slike hårbånd og mener personlig at det ikke er noe stygt eller rart med det. Du sier at du ofte hadde håret i hestehale før du begynte å gå med løst hår. Hvis du har unikt hår så er det kanskje det de ser på?

Hadde spurt bekjente om hva de personlig synes om hårbånd for å få inn flere perspektiv på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker hårbøyle stadig vekk. Og blåser en lang marsj i om det er moderne eller ikke 😄 

Jeg er 45. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

In - med en N 

Anonymkode: 4e084...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...