Gå til innhold

Ser denne føflekken normal ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syntes dere denne føflekken så normal ut? 

IMG_9780.jpeg

Anonymkode: 6e256...065

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville spurt fastlege, ikke KG..

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Man spør legen, apoteket, helsepersonell om slikt - IKKE kvinneguiden.. 

Anonymkode: 0a4d4...48e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok det lureste🙈

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det 😊Har i hvertfall mange sånne. 

Anonymkode: 55d9f...d38

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uavhengig av vår kompetanse på KG, så er det jo kun du selv som kan vite om eventuelle endringer. Som andre har rådet deg til å gjøre; gå til fastlegen. 

Anonymkode: 7ad9c...545

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Den ser helt normal ut, men er den stor, har forandret seg, klør...?

Anonymkode: 109f2...258

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er nok det lureste🙈

Bare vær obs å eventuelt få skjært den bort / sende den inn. Var hos fastlege med en klump som hun sa var ufarlig, men da jeg nevnte det for ny fastlege så sendte han meg til hudlege,  og det viste grove celleforandringer (ikke kreft enda). Dette var ikke en føflekk da, men en klump som vokste. Jeg må nå begynne med behandling.

Vil bare få frem at også fastleger kan ta feil, få det sjekket ordentlig, ikke bare godta "jeg tror den er ufarlig ".

Anonymkode: c0793...b76

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bare vær obs å eventuelt få skjært den bort / sende den inn. Var hos fastlege med en klump som hun sa var ufarlig, men da jeg nevnte det for ny fastlege så sendte han meg til hudlege,  og det viste grove celleforandringer (ikke kreft enda). Dette var ikke en føflekk da, men en klump som vokste. Jeg må nå begynne med behandling.

Vil bare få frem at også fastleger kan ta feil, få det sjekket ordentlig, ikke bare godta "jeg tror den er ufarlig ".

Anonymkode: c0793...b76

Klødde den? Jeg er ikke TS men ble nysgjerrig siden noen over spurte om føflekken klør. Jeg har en liten klump som kom for ca 1 år siden. Da jeg fikk den trodde jeg det var et insektbitt siden den klødde. Jeg har den enda og den klør fra tid til annen. 

Anonymkode: 5bd35...94e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Syntes dere denne føflekken så normal ut? 

IMG_9780.jpeg

Ser ufarlig ut herfra, men om den klør eller den er ubehagelig så ville jeg vært obs. Råder deg til å ringe lege, men du trenger ikke å tenke noe på det frem til da, så får du den også ut av verden😊

Anonymkode: 62de6...bef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Klødde den? Jeg er ikke TS men ble nysgjerrig siden noen over spurte om føflekken klør. Jeg har en liten klump som kom for ca 1 år siden. Da jeg fikk den trodde jeg det var et insektbitt siden den klødde. Jeg har den enda og den klør fra tid til annen. 

Anonymkode: 5bd35...94e

Da ville jeg sjekket den uten at panikkgjøre situasjonen. Men alle nyoppståtte klumper/føflekker bør undersøkes. 

Anonymkode: 62de6...bef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...