Gå til innhold

Leamus over hele kroppen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i 3 mnd nå hatt leamus over alt på hele kroppen. Ei boble i leggen og så litt etterpå i armen. Litt som popping av popcorn på forskjellige plasser. Noen andre som har opplevd noe lignende? Har fine blodprøver, men jeg tar magnesium og B12. Og jeg har vært hos nevrolog. 

Anonymkode: 229e5...463

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har i 3 mnd nå hatt leamus over alt på hele kroppen. Ei boble i leggen og så litt etterpå i armen. Litt som popping av popcorn på forskjellige plasser. Noen andre som har opplevd noe lignende? Har fine blodprøver, men jeg tar magnesium og B12. Og jeg har vært hos nevrolog. 

Sjekket for epilepsi?

Anonymkode: 7a46e...174

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Sjekket for epilepsi?

Anonymkode: 7a46e...174

Nei, har ikke det.

Tatt EMG, men med normale svar. 

AnonymBruker
Skrevet

Drikker du mye alkohol? 

Anonymkode: 485ed...816

Skrevet

Nei, drikker ikke noe på 1 år.  Har gått gravid og

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Drikker du mye alkohol? 

Anonymkode: 485ed...816

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du sovet lite eller/og stresset mye?

AnonymBruker
Skrevet
Kassettspiller skrev (1 minutt siden):

Har du sovet lite eller/og stresset mye?

Blir jo en del stress med et nyfødt barn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Blir jo en del stress med et nyfødt barn.

Lite søvn kan øke sjansen for leamus, men det er vanskelig å vite om det er en underliggende årsak og hva den eventuelt skulle være.

Håper på du får svar på det etterhvert!

AnonymBruker
Skrevet
Kassettspiller skrev (53 minutter siden):

Lite søvn kan øke sjansen for leamus, men det er vanskelig å vite om det er en underliggende årsak og hva den eventuelt skulle være.

Håper på du får svar på det etterhvert!

Det forstår jeg, egentlig ute etter om det er noen andre som har opplevd det samme. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sterke kramper i store deler av kroppen, rykninger i fjeset også. Magnesium og b12 ble sjekket normalt, men det var likevel dette som var problemet. Tok tilskudd av magnesium som anvist på pakken, økte forsiktig for å finne hva som fungerte for meg. B12 lå i nedre del av normalen, så tok tilskudd av dette også. Jeg er helt kvitt rykninger/kramper. 

Anonymkode: ece0d...407

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg hadde sterke kramper i store deler av kroppen, rykninger i fjeset også. Magnesium og b12 ble sjekket normalt, men det var likevel dette som var problemet. Tok tilskudd av magnesium som anvist på pakken, økte forsiktig for å finne hva som fungerte for meg. B12 lå i nedre del av normalen, så tok tilskudd av dette også. Jeg er helt kvitt rykninger/kramper. 

Anonymkode: ece0d...407

Ja, hørt det kan komme av det. Jeg tar tilskudd og syns det har blitt mindre etter det. Men helt borte blir det ikke. Rykker nå og da. Har hatt lite jern og d-vitaminer. Begynte å ta B12 tilskudd her for noen dager siden. Tok det lang tid før du merket endring? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...