kitekatt Skrevet 14. februar 2006 #1 Skrevet 14. februar 2006 (endret) Bruker Windows media player, men låtene legger seg alltid bare i helt vill rekkefølge. Vil jo ha LITT kontroll da...de "yngste" låtene senest på kvelden liksom Endret 14. februar 2006 av kitekatt
Lassie Skrevet 14. februar 2006 #2 Skrevet 14. februar 2006 Er det ikke bare å ta tak i dem og dra da? Innbiller meg at jeg gjør det, jeg..
Marililja Skrevet 14. februar 2006 #3 Skrevet 14. februar 2006 Dersom du lager deg en spilleliste i media player så velger du jo rekkefølgen selv... Det gjør i alle fall jeg
Elise_ Skrevet 14. februar 2006 #4 Skrevet 14. februar 2006 I Winamp er det iallefall veldig lett å bare dra opp og ned. (http://www.winamp.com/)
Marililja Skrevet 14. februar 2006 #5 Skrevet 14. februar 2006 I Winamp er det iallefall veldig lett å bare dra opp og ned. (http://www.winamp.com/) ← Liker Media player bedre. Fikk aldri helt taket på winamp, men som nevnt over går det an å bestemme rekkefølgen i media player også.
kitekatt Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2006 Jo, men jeg må lage rekkefølgen for hver gang jeg skal spille lista. neste gang kommer den i en heeelt annen rekkefølge. Litt slitsomt når du snakker 9 timer med musikk Hvordan lagrer jeg rekkefølgen når jeg lagrer playlisten da? Drar de dit jeg skal også lagre? Høres jo logisk ut det..
Nordlandspia Skrevet 14. februar 2006 #7 Skrevet 14. februar 2006 (endret) .. Endret 21. november 2009 av Nordlandspia
Marililja Skrevet 14. februar 2006 #8 Skrevet 14. februar 2006 Du oppretter jo bare en spilleliste som du feks. kaller bryllup. Der legger du jo inn sangene du skal ha i rett rekkefølge.
kitekatt Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #9 Skrevet 14. februar 2006 Du oppretter jo bare en spilleliste som du feks. kaller bryllup. Der legger du jo inn sangene du skal ha i rett rekkefølge. ← Jepp, må gjøre det inni playeren, ja? Ikke i låtmappa?
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2006 #10 Skrevet 14. februar 2006 Hva med å lage spillelister på iTunes? ← Korleis endrar ein rekkefølga i iTunes då? Eg får ikkje til å dra.. Hehe..
kitekatt Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #11 Skrevet 14. februar 2006 Du oppretter jo bare en spilleliste som du feks. kaller bryllup. Der legger du jo inn sangene du skal ha i rett rekkefølge. ← Eller mener du at jeg legger inn låtene en og en fra mappa på pc'n? Hittill har jeg bare dratt over alle sammen jeg Kanskje det som var feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå