Morty70 Skrevet 28. juni 2024 #1 Del Skrevet 28. juni 2024 Er du Exibisjonist ,voyeur eller begge? håper kvinner og menn svarer. tror jeg er begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #2 Del Skrevet 28. juni 2024 Jeg er begge. Mann, 40 år. Anonymkode: 42516...fcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lh45 Skrevet 28. juni 2024 #3 Del Skrevet 28. juni 2024 Når en mann ser en naken kvinne er han da en titter? Når en kvinne ser en naken mann er han da en blotter? Ikke lett dette! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 28. juni 2024 #4 Del Skrevet 28. juni 2024 (endret) Iflg BDSM-testen min er jeg 98% Exhib og 99% voyeur.. Exhibben stemmer ikke helt.. for jeg liker ikke å eksponere meg seksuellt foran andre.. Men det er spennende å ligge på kanten, av å bli tatt på fersken. Voyeur ja.. det stemmer på en prikk.. jeg elsker å titte og tenner voldsomt på kvinner som onanerer, helst så nært at jeg kjenner søtlukta og godlydene😉 Nabofruen var iallefall en voyeur, hun tittet mye på meg fra soveromsvinduet sitt på loftet. Endret 28. juni 2024 av Bamseklemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morty70 Skrevet 28. juni 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 28. juni 2024 Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Iflg BDSM-testen min er jeg 98% Exhib og 99% voyeur.. Exhibben stemmer ikke helt.. for jeg liker ikke å eksponere meg seksuellt foran andre.. Men det er spennende å ligge på kanten, av å bli tatt på fersken. Voyeur ja.. det stemmer på en prikk.. jeg elsker å titte og tenner voldsomt på kvinner som onanerer, helst så nært at jeg kjenner søtlukta og godlydene😉 Nabofruen var iallefall en voyeur, hun tittet mye på meg fra soveromsvinduet sitt på loftet. Kult. Mye gjennkjenbart her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 28. juni 2024 #6 Del Skrevet 28. juni 2024 Jeg vet ikke helt hva jeg er jeg 🤷..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #7 Del Skrevet 29. juni 2024 Irak skrev (10 timer siden): Jeg vet ikke helt hva jeg er jeg 🤷..... Jeg viste det ikke heller. innsåg det plutselig da jeg var 26 år. Bodde da sammen med en kompis og ei kusine av han var på besøk. Jeg skulle dusje og hun var pludselig inne på badet og jeg tok av meg alle klær og sto naken foran henne. Ingenting seksuelt skjedde mellom oss, bortsett fra hun sto og såg på meg. Etter dette forsto jeg meg betre selv og andre som liker å vise seg frem. I dag holder det i foreløpet for meg å gå/ligge naken foran kona når hun har på klær og runke foran henne, der hun gir litt micro suging in i mellom ❤️Det hender også å vi onanerer sammen og ser på hverandre. Det er sykt sexy og en fantastisk måte å pirre seg opp før PIV aktivitet🥰 Anonymkode: 42516...fcc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 29. juni 2024 #8 Del Skrevet 29. juni 2024 Irak skrev (14 timer siden): Jeg vet ikke helt hva jeg er jeg 🤷..... Liker du tanken på f.eks bli sett på eller ferska når du onanerer da? Selv må æ innrømme at tanken pirrer meg, men har aldri testa det ut da..😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackRT Skrevet 29. juni 2024 #9 Del Skrevet 29. juni 2024 Begge deler... veldig avhengig av partner/omstendigheter... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morty70 Skrevet 29. juni 2024 Forfatter #10 Del Skrevet 29. juni 2024 Trøndermann skrev (3 minutter siden): Liker du tanken på f.eks bli sett på eller ferska når du onanerer da? Selv må æ innrømme at tanken pirrer meg, men har aldri testa det ut da..😇 Ja, og har skjedd. Av veninde en gang, men hun sa det først dagen etter🤤 ble ferska av x- kona og det endte veldig sexy👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 29. juni 2024 #11 Del Skrevet 29. juni 2024 Er nok litt begge deler her gitt😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #12 Del Skrevet 29. juni 2024 18 hours ago, Bamseklemmer said: Iflg BDSM-testen min er jeg 98% Exhib og 99% voyeur.. Skjerp deg! Det mangler totalt tre prosent! 😀 Anonymkode: 0e83d...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morty70 Skrevet 30. juni 2024 Forfatter #13 Del Skrevet 30. juni 2024 Morty70 skrev (På 28.6.2024 den 14.07): Er du Exibisjonist ,voyeur eller begge? håper kvinner og menn svarer. tror jeg er begge. Lite kvinner som skriver her….🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #14 Del Skrevet 30. juni 2024 Kvinne her. Ekshibisjonist, elsker å bli sett på og vite at de(n) andre blir kåt av det. Har brukt utallige timer på å vise meg frem for et ukjent voyeur-publikum på nett. Ikke tjent en krone på det, er bare det som gir meg best orgasmer. 🥰 Kan vel kalle meg litt voyeur også, men da er jeg helt avhengig av at den jeg ser på også er ekshibisjonist, eller i det minste ikke er tydelig skuespiller som gjør det publikum ber om. (Typisk camgirls.) Det må være tydelig at personen gjør det for sin egen nytelse, ikke andres. Utrolig opphissende å se på ekte mennesker som onanerer helt normalt og nyter en deilig eller kjapp orgasme! Anonymkode: a5d86...d1f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morty70 Skrevet 30. juni 2024 Forfatter #15 Del Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Kvinne her. Ekshibisjonist, elsker å bli sett på og vite at de(n) andre blir kåt av det. Har brukt utallige timer på å vise meg frem for et ukjent voyeur-publikum på nett. Ikke tjent en krone på det, er bare det som gir meg best orgasmer. 🥰 Kan vel kalle meg litt voyeur også, men da er jeg helt avhengig av at den jeg ser på også er ekshibisjonist, eller i det minste ikke er tydelig skuespiller som gjør det publikum ber om. (Typisk camgirls.) Det må være tydelig at personen gjør det for sin egen nytelse, ikke andres. Utrolig opphissende å se på ekte mennesker som onanerer helt normalt og nyter en deilig eller kjapp orgasme! Anonymkode: a5d86...d1f Nydelig å høre👌 skulle gjerne hatt mulighet til å finne slike steder siden jeg er begge deler selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #16 Del Skrevet 1. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kvinne her. Ekshibisjonist, elsker å bli sett på og vite at de(n) andre blir kåt av det. Har brukt utallige timer på å vise meg frem for et ukjent voyeur-publikum på nett. Ikke tjent en krone på det, er bare det som gir meg best orgasmer. 🥰 Kan vel kalle meg litt voyeur også, men da er jeg helt avhengig av at den jeg ser på også er ekshibisjonist, eller i det minste ikke er tydelig skuespiller som gjør det publikum ber om. (Typisk camgirls.) Det må være tydelig at personen gjør det for sin egen nytelse, ikke andres. Utrolig opphissende å se på ekte mennesker som onanerer helt normalt og nyter en deilig eller kjapp orgasme! Anonymkode: a5d86...d1f Høres fantastisk. Kan du dele hvilken platform det er snakk om? Anonymkode: 42516...fcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morty70 Skrevet 2. juli 2024 Forfatter #17 Del Skrevet 2. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 10.25): Høres fantastisk. Kan du dele hvilken platform det er snakk om? Anonymkode: 42516...fcc Enig, info er spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 2. juli 2024 #18 Del Skrevet 2. juli 2024 Selv liker jeg best å se, men jeg har ikke noen sterk dragning mot verken den ene eller den andre siden. Det jeg derimot liker er å eksponere kona. Det vil si tifredsstille hennes ekshibisjonisme. Enten ved å filme henne / ta bilder av henne, eller ta henne mens noen, teoretisk sett, kan se hvordan hun blir "brukt". Tror ikke noen faktisk har sett noe, noen gang, men fantasien er levende, for å si det sånn. Hun blir veldig kåt, og jeg blir kåt av at hun er kåt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunnar_ Skrevet 5. august 2024 #19 Del Skrevet 5. august 2024 Helt klart mest spennende å se på. Har opplevd å se på et elskende par i syden. Våknet tidlig og hørte klynking ute. Kikket ut og så et par ha sex på balkongen ved siden av. Hun satt oppå han og klynket. Utrolig deilig å se hun ri han. De satt med ryggen til meg, så fikk se uten å forstyrre dem. Syntes lydene var noe av det beste. Klynkingen hennes og smattelydene fra fitta hennes. Mannen var nokså rolig. Mest tung pusting på han. Husker jeg var så sykt lysten på å delta, og å få se når han sprutet. Fikk dessverre ikke se spruten siden han kom inni henne, men lydene de lagde når det gikk for dem var deilige, og også det å ikke få være med dem var pirrende, samtidig som det gjorde litt vondt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morty70 Skrevet 5. august 2024 Forfatter #20 Del Skrevet 5. august 2024 Mye bra svar her, håper kvinnene er like ærlige som kara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå