Gå til innhold

Kjøpt bolig med kjæresten. Naturlig å kjenne på litt panikk??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 
Nettopp kjøpt bolig sammen med kjæresten. Vi har vært sammen i over 3 år, og jeg føler jo at jeg har drømmemannen. Vi har jo lenge snakket om å flytte sammen og villet det begge to. Leiligheten ligger i det området vi ville bo, og sjekket av på alle punktet. Økonomisk blir det bedre en nå som vi har hver vår leilighet. 
Men nå kjenner jeg på en slags panikk og sorg over å skulle selge leiligheten min. Og plutselig skulle bo med en annen og ikke bestemme over alt selv. Føler jeg burde sveve på en rosa sky og bare se etter en sofa. Men føler meg mest tom og trist. 
Og aner ikke hvorfor. Vi har jo snakket om at dette er det vi ønsker… 

jeg er ikke så god på endringer i livet, så mulig det er det som gir panikken. Er det normalt å kjenne på det sånn som jeg gjør eller er det meg det er noe galt med??

Anonymkode: 2ed0b...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA, det er helt normalt :)  Endringer kan være skumle, men dette kommer til å løse seg greit. Ett steg av gangen.
 

Jeg har følt på det samme du beskriver, men alt i alt ble livet og hverdagen finere i felles bolig enn hver for oss. Jeg trives også godt med mye egentid, men er åpen med samboer om det så vi er gode på å gi hverandre litt space når det trengs selvom vi bor under samme tak.  
 

Gratulerer med boligkjøpet! Spennende tid i møte :) 

Anonymkode: 3882b...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går greit. Dog vil jeg anbefale alle menn som bestemmer seg for å kjøpe sammen med dama si. La hun få bestemme  hvordan innrede boligen. Damer blir så mye gladere da. 🙂

Anonymkode: e0c21...1cc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det går greit. Dog vil jeg anbefale alle menn som bestemmer seg for å kjøpe sammen med dama si. La hun få bestemme  hvordan innrede boligen. Damer blir så mye gladere da. 🙂

Anonymkode: e0c21...1cc

Herregud...snakk om likestlling.

Anonymkode: 7fec2...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herregud...snakk om likestlling.

Anonymkode: 7fec2...c5c

Ikke snakk om likestilling. Snakk om å blidgjøre dama si. Dessuten er de fleste menn håpløse til å innrede boligen. De skal henge opp kassegitaren de fikk i julegave opp på veggen, henge opp en vimpel av favorittfotballaget sitt, stille opp spritsamlingen sin etc. Sånne harry ungkarsfakter. 😀

Anonymkode: e0c21...1cc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det går greit. Dog vil jeg anbefale alle menn som bestemmer seg for å kjøpe sammen med dama si. La hun få bestemme  hvordan innrede boligen. Damer blir så mye gladere da. 🙂

Anonymkode: e0c21...1cc

De fleste menn driter i hvordan sofa eller hva slags bilder man har på veggen. Så de fleste menn lar kona si fikse alt dette, bare for at de skal få slippe. Og fordi de vet at noen kamper er umulig å vinne ;) 

Mitt tips er i tillegg å late som man viser litt interesse, ellers er det galt også. 

Anonymkode: 8ae18...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt😅

Faktisk så holdt jeg på leiligheten min lenge etter at jeg kjøpte hus med kjæresten min. Leide den ut til jeg var klar til å gi slipp. 
 

Nå er det 10år siden og ler av den tiden. Gratulerer med ny bolig, ts🌻

Anonymkode: c8a46...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...