Gå til innhold

Betaling med Trumf Pay - hvordan virker det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har glemt igjen lommeboka hjemme og skulle gjerne ha kjøpt noe på nærbutikken til lunsj.

Jeg har installert appen og har en Trumf-konto som det er knyttet to bankkontoer til, men jeg skjønner ikke hvordan man betaler med den. Og det er jo greit å vite før man kommer til kassa og står der og knoter... 

Skal jeg bare scanne den QR-koden som kommer opp under "mitt trumf-kort"? Velger den da automatisk en av bankkontoene knyttet til kortet, eventuelt får jeg beskjed om å velge en av kontoene? Eller er det slik som med Vipps at jeg må scanne en QR-kode selv, og i så fall - hvor i appen finner jeg den scanneren? Eller fungerer det på en helt annen måte?

(Dette må jeg ha inn med teskje, altså! :P )

Anonymkode: aa88e...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visste ikke at man kan betale med Trumf kortet ? 

Tror bare du kan overføre saldo slik at når du betaler så trekkes det av trumfsaldoen din, så da må du evt prøve å legge noe saldo til utbetaling og scanne trumf koden 

Men dette har jeg aldri prøvd selv altså, 

Beklager men nå var jeg lite til hjelp 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du googler hvordan bruke trumf pay så kommer forklaringen opp.

Anonymkode: 18812...e44

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvis du googler hvordan bruke trumf pay så kommer forklaringen opp.

Anonymkode: 18812...e44

Forsøkte det, leste forklaringa flere ganger, satt fremdeles igjen med spørsmålene ovenfor, derfor opprettet jeg denne tråden. Det er IKKE godt forklart på hjemmesidene til Trumf. 

Anonymkode: aa88e...83a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Forsøkte det, leste forklaringa flere ganger, satt fremdeles igjen med spørsmålene ovenfor, derfor opprettet jeg denne tråden. Det er IKKE godt forklart på hjemmesidene til Trumf. 

Anonymkode: aa88e...83a

Bra tråd! Følger

Anonymkode: 7cf3e...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På meny i dag i en selvbetjeningskasse kunne jeg velge mellom trumf pay og kort, men jeg aner ikke hvordan det virker😅

Anonymkode: cd5cc...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Akkurat nå er vi i pilot hvor noen utvalgte Trumf-medlemmer får tilgang til Trumf Pay for å teste løsningen i utvalgte butikker. "

Anonymkode: 2dfa1...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom opp som et alternativ på selvbetjeningen hos min lokale Spar i dag, jeg ble bare forvirra siden det plutselig var flere steg å gå gjennom for å fullføre handelen. 😅 

Anonymkode: 437b0...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...