Gå til innhold

Betaling med Trumf Pay - hvordan virker det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har glemt igjen lommeboka hjemme og skulle gjerne ha kjøpt noe på nærbutikken til lunsj.

Jeg har installert appen og har en Trumf-konto som det er knyttet to bankkontoer til, men jeg skjønner ikke hvordan man betaler med den. Og det er jo greit å vite før man kommer til kassa og står der og knoter... 

Skal jeg bare scanne den QR-koden som kommer opp under "mitt trumf-kort"? Velger den da automatisk en av bankkontoene knyttet til kortet, eventuelt får jeg beskjed om å velge en av kontoene? Eller er det slik som med Vipps at jeg må scanne en QR-kode selv, og i så fall - hvor i appen finner jeg den scanneren? Eller fungerer det på en helt annen måte?

(Dette må jeg ha inn med teskje, altså! :P )

Anonymkode: aa88e...83a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visste ikke at man kan betale med Trumf kortet ? 

Tror bare du kan overføre saldo slik at når du betaler så trekkes det av trumfsaldoen din, så da må du evt prøve å legge noe saldo til utbetaling og scanne trumf koden 

Men dette har jeg aldri prøvd selv altså, 

Beklager men nå var jeg lite til hjelp 😬

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du googler hvordan bruke trumf pay så kommer forklaringen opp.

Anonymkode: 18812...e44

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvis du googler hvordan bruke trumf pay så kommer forklaringen opp.

Anonymkode: 18812...e44

Forsøkte det, leste forklaringa flere ganger, satt fremdeles igjen med spørsmålene ovenfor, derfor opprettet jeg denne tråden. Det er IKKE godt forklart på hjemmesidene til Trumf. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Forsøkte det, leste forklaringa flere ganger, satt fremdeles igjen med spørsmålene ovenfor, derfor opprettet jeg denne tråden. Det er IKKE godt forklart på hjemmesidene til Trumf. 

Bra tråd! Følger

Anonymkode: 7cf3e...c84

AnonymBruker
Skrevet

På meny i dag i en selvbetjeningskasse kunne jeg velge mellom trumf pay og kort, men jeg aner ikke hvordan det virker😅

Anonymkode: cd5cc...708

AnonymBruker
Skrevet

"Akkurat nå er vi i pilot hvor noen utvalgte Trumf-medlemmer får tilgang til Trumf Pay for å teste løsningen i utvalgte butikker. "

Anonymkode: 2dfa1...7f9

AnonymBruker
Skrevet

Det kom opp som et alternativ på selvbetjeningen hos min lokale Spar i dag, jeg ble bare forvirra siden det plutselig var flere steg å gå gjennom for å fullføre handelen. 😅 

Anonymkode: 437b0...123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...