Gå til innhold

De som har sex offentlig, hvorfor gjør de det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenner de på å bli sett eller noe? F.eks de som gjør ting i bilen, skogen, stranda og lignende. er det spennende i tilfelle noen ser de?

Har du hatt sex offentlig før?

Anonymkode: 80196...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, senest i går, på et svaberg.

Tenner mest på følelsen av frihet og følelsen vindkast som treffer nye steder på kroppen. Men også muligheten for å bli oppdaget. Har ingen interesse av å presse seksualiteten min på andre, men vil de se - så velbekomme!

Anonymkode: 6bb1b...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blander sammen.

Å ha sex "offentlig" betyr jo "på offentlig sted", altså der andre ser eller kan komme til å se. Da snakker vi om seksualitet beslektet med ekshibisjonisme. Ofte vil dette være lovstridig, eller i hvert fall i strid med etiske normer som er alminnelige.

Å ha sex på stranden eller i skogen er ikke på offentlig sted, med mindre det er på offentlige strender eller der andre ser eller kan komme til å se. Så hvis du mener "å ha sex i naturen" er det noe annet enn "offentlig sex". Da gjør man det fordi man har lyst, fordi man synes det er deilig å være ute, nyte livet, alt dette. Og det siste er både sunt og fullstendig lovlig. Også dersom noen uforvarende skulle komme.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen liker å blotte seg er vel ikke noe nytt. Blottere og kikkere har vi hatt iblant oss så lenge samfunnet har eksistert.

Anonymkode: 4c5f3...3ba

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd selv? Sex i det fri er kjempe godt. Har hatt det i vannet når vi badet. Det tenner meg ikke at noen kan se meg. Men i det fri er befriende. 

Anonymkode: 31589...ae3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hvorfor ikke" er et bedre spørsmål. 

 

'Ekshibisjoninsme' tror jeg er det kliniske ordet er for slik hemningsløs adferd. 

 

Gøyalt. :mynona:

Endret av KnekkeBørre
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, flere ganger. Både ikke-offentlig (som i skog, strand etc), og kjappis oppunder skjørtet i offentlig park og lignende på nattestid. Hvorfor? Umiddelbar kåthet og villhet. 

Anonymkode: 04e2d...700

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tenner de på å bli sett eller noe? F.eks de som gjør ting i bilen, skogen, stranda og lignende. er det spennende i tilfelle noen ser de?

Har du hatt sex offentlig før?

Anonymkode: 80196...805

Fordi det er spennende! For min del ønsker jeg ikke å bli sett, men det føles litt ulovlig og derfor er det spennende 😅 Hatt sex flere steder opp gjennom årene. På en strand, i et basseng, inntil en kirkevegg bak noen trær, i et smug og senest inntil et stort tre på vei hjem fra byen. Noen ganger tjuvstarter vi litt i en mørk bakgate, men å ta det helt ut gjør vi hjemme 😆

Anonymkode: 179ed...5b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det bare er varmt nok i sommerhalvåret i Norge til å pule utendørs tror jeg det er derfor. Og fordi mange blir kåte av å gå tur og ingen gidder å gå tilbake til hytta når de er så langt ute. Bonusen er jo nettop spenningen med at andre potensielt kan bli inspirert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

At noen liker å blotte seg er vel ikke noe nytt. Blottere og kikkere har vi hatt iblant oss så lenge samfunnet har eksistert.

Anonymkode: 4c5f3...3ba

Blotting er vel mer bevisst enn sex utendørs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusbia skrev (16 timer siden):

Blotting er vel mer bevisst enn sex utendørs?

Hvis man har sex på et sted der det er overveiende sannsynlig at man blir sett, er det naturlig å kalle det blotting, evt. forsøk på blotting. Å ha sex utendørs, er bare blotting hvis ovennevnte vilkår er oppfylt.

Anonymkode: 4c5f3...3ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har av og til sex offentlig i den forstand at det foregår utendørs. Gjør det fordi det er deilig å være ute, ikke fordi vi ønsker å bli sett. Sørger for å finne plasser hvor det ikke er lett å bli oppdaget, gjerne i egen utmark hvor vi har god oversikt.

Anonymkode: 9672b...b60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har av og til sex offentlig i den forstand at det foregår utendørs. Gjør det fordi det er deilig å være ute, ikke fordi vi ønsker å bli sett. Sørger for å finne plasser hvor det ikke er lett å bli oppdaget, gjerne i egen utmark hvor vi har god oversikt.

Anonymkode: 9672b...b60

Jeg også:)

Anonymkode: 4c5f3...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen handler det om spenningen ved det å bli sett av noen andre. 

For min egen del er det meget befriende å ha sex ute i det fri. Sist vi hadde sex ute i det fri var på en fjelltopp når det var typ 24 grader. Vi var da 100% sikker på at ingen kom til å se oss, for det tente verken meg eller henne. 

Deilig følelse når den varme vinden treffer kroppen mens man nyter hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det både fordi det er deilig utendørs, befriende og litt " vilt ". Og fordi jeg liker den ekstra spenninga med å kunne bli hørt / sett 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har gjort det som ung bare for å ha gjort det.

Tanken på å bli sett var kun turnoff for meg. Maur og mygg var også turnoff.

Det holdt med den ene gangen. Nå har jeg prøvd det og vet at det ikke er noe særlig.

Anonymkode: 844cd...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...