fucsia Skrevet 28. juni #1 Del Skrevet 28. juni Jobber i kommune. Man får vel da etterbetalt fra mai..? Men når begynner man å få den nye lønnen? Ligger fremdeles med den gamle når jeg logger inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #2 Del Skrevet 28. juni Hos oss har det tidligere blitt justert til oktoberlønn, og fått etterbetaling fra 1.mai på den lønningen. Jobber i staten. Anonymkode: 95aa8...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #3 Del Skrevet 28. juni Da jeg jobbet i Staten fikk vi det i november samme året. Fikk lønnsøkningen etterbetalt fra mai, tror jeg. Et par tusenlapper, merket det nesten ikke. Anonymkode: d56bf...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #4 Del Skrevet 28. juni Det har variert til meg, om etterbetalingen kom i juni, juli eller august. Kom ikke på juni, så blir vel snart. Anonymkode: 0baa6...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #5 Del Skrevet 28. juni Vi får ny lønn fra september, etterbetaling i oktober. Jobber i kommunen. Anonymkode: 1adb5...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #6 Del Skrevet 28. juni Hvorfor må dere vente så lenge? Spør bare av ren nysgjerrighet 😊 Jobber selv i det private og fikk etterbetaling på junilønn. Anonymkode: cb65a...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #7 Del Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor må dere vente så lenge? Spør bare av ren nysgjerrighet 😊 Jobber selv i det private og fikk etterbetaling på junilønn. Anonymkode: cb65a...d29 I større organisasjoner venter man gjerne til alle er forhandlet ferdig slik at all etterbetaling kan skje samtidig. Jeg jobber i et større nordisk konsern med mange ulike yrkesgrupper og fagforbund og vi får etterbetalt i august. Anonymkode: 99582...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #8 Del Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor må dere vente så lenge? Spør bare av ren nysgjerrighet 😊 Jobber selv i det private og fikk etterbetaling på junilønn. Anonymkode: cb65a...d29 Jeg jobber i staten. Alt fordeles lokalt - vel, kanskje… vi får se i tvungen lønnsnemnd. Lokale forhandlinger er vanligvis i oktober, og så får vi etterbetaling i november. Nå er jeg redd det fort kan bli 2025 før det blir noen etterbetaling. Anonymkode: 0c04b...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå