Gå til innhold

Hva nekter du din mann? Min mann får ikke lov til å ha nær relasjon til andre kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han får ikke ha nære relasjoner til andre kvinner, for det kan lede til utroskap. Dette gjelder også jobb. Liker at han heller har kompiser han se fotball og drikke øl med.

Hva nekter du din mann?

Anonymkode: 1396c...04d

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«Nekter min mann»? 😳 Jeg nekter ikke samboeren min noe som helst. Han er en oppegående, velfungerende mann som ikke har behov for å verken oppdras eller på andre måter få hjelp til å regulere oppførselen sin av meg. Vi har full tillit til hverandre, og han er i stand til å omgås andre mennesker uten å måtte ha sex med dem fordi de har pupper og innovertiss. Jeg forstår rett og slett ikke problemstillingen. 

  • Liker 14
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men i all verden! Jeg nekter da ikke min mann noe som helst. Og å blande meg inn i jobbrelasjoner er helt fjernt for meg. 

Er du så usikker på mannen din, altså? Da ville jeg hatt det bedre alene. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter ikke min mann noe som helst. Men jeg hadde blitt sint hvis han behandlet andre kvinner dårlig. 

Anonymkode: 01d3d...151

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han får ikke ha nære relasjoner til andre kvinner, for det kan lede til utroskap. Dette gjelder også jobb. Liker at han heller har kompiser han se fotball og drikke øl med.

Hva nekter du din mann?

Anonymkode: 1396c...04d

Samme. Han får ikke lov ha kvinnelige venner en gang. Untak er kollegaer. Heldigvis er de kun menn. 

Anonymkode: d8a8b...447

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom min mann er et voksent og selvstendig individ som tar sine egne beslutninger i livet, nekter jeg ham ikke noe som helst. 

Dersom han sier eller gjør noe jeg av en eller annen årsak reagerer negativt på, informerer jeg han om hva jeg mener og synes, og så kan han velge om han vil gjøre endringer eller ikke, basert på hvor viktig han synes det er å møte meg på det. 


 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke nekte mannen din, eller dama di for den saks skyld, ting. Partnere må gi hverandre tillit og frihet til å leve normalt, ellers blir forholdet et fengsel. Du må kunne stole på at partneren din oppfører seg og ikke er utro mot deg. Hvis partneren er glad i deg, og respekterer deg, vil hen ikke misbruke tilliten, men holde seg "på matta".

Anonymkode: 406cc...96d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor pike skrev (3 minutter siden):

Men i all verden! Jeg nekter da ikke min mann noe som helst. Og å blande meg inn i jobbrelasjoner er helt fjernt for meg. 

Er du så usikker på mannen din, altså? Da ville jeg hatt det bedre alene. 

Enig! Har flere nære kolleger og noen av dem er menn. Kan live at utroskap ikke er i tankene mine, og heller ikke deres. 

Anonymkode: 01eef...eb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg nektet mannen min å kjøpe robotgressklipper, siden vi har dårlig råd og han uansett er arbeidsledig akkurat nå så han har mer enn nok tid til å klippe gresset manuelt... 

 

Anonymkode: ba4ac...1bf

  • Liker 20
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, å være i er forhold, handler om å stole på hverandre. Hvis du lager begrensninger/regler for mannen din, så kan jeg love deg han blir lei av deg til slutt, også er det DU som kanskje leder ham til utroskap! 

Anonymkode: 01eef...eb8

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Samme. Han får ikke lov ha kvinnelige venner en gang. Untak er kollegaer. Heldigvis er de kun menn. 

Anonymkode: d8a8b...447

Hjelpe meg! 

Anonymkode: 01eef...eb8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke man står noe stødigere av å nekte hverandre ting. Jeg har jobbet tett med både kvinner og menn, og ser liksom ikke at det hadde fungert å skulle ta avstand fordi mannen min ville det. Har heller aldri nektet mannen min å ha kontakt med noen.

Tror man står sterkere sammen i lengden om man ikke setter bånd på hverandre. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på Star Wars når vi skal se en film sammen. Eller, generelt Sci Fi filmer, det er det kjedeligste jeg vet om

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekter ham å ha løk i maten når han lager middag. Jeg liker ikke løk 🙂. Vi omgås hvem vi vil, uansett kjønn. Stoler på hverandres dømmekraft 

Anonymkode: 729bd...c64

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...