Gå til innhold

Forlovede tror plutselig han har gått glipp av andre jenter på grunn av meg.. sa i natt at han fantaserer om 2 jenter han så på ferien


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler hele verden min raser litt sammen.. og at jeg egentlig våkner opp fra en veldig dårlig drøm. Jeg er på ferie med samboer/forlovede i utlandet (vært sammen i 7 år) og for 4 dager siden kom også kompisen hans ned, noe som for så vidt skulle være veldig hyggelig. Jeg har vært syk i dag og i går, så jeg var ikke med på stranda da jeg har prøvd å bli bedre.. jeg har vært litt «gretten» de to siste dagene fordi jeg ikke har følt meg i form og måtte også jobbe litt da det plutselig kom opp noe veldig viktig som ikke kunne vente.  
 

Generelt sett er jeg rett og slett kjempe sliten og gledet meg til å få noen ekstra dager til å få tilbake kreftene. Det som har irritert meg mest er at samboer og kompisen har røyka weed hver eneste kveld.. opptil 2-3 joints. Jeg er litt liberal av meg, så dømmer det ikke for hardt generelt.. begge har gode jobber og er veldig oppegående.Så dette er mer en ferie greie. Men jeg drar hjem allerede på søndag..samboer/forlovede blir igjen da vi er på ferie huset til familien hans.
 

Jeg kunne ønske at vi hadde en kveld/ettermiddag hvor jeg ikke er på en helt annet planet enn samboer og kompis. Det ender da som regel til slutt med at jeg også tar meg et drag.. Jeg har sagt det til samboer flere ganger og han sier seg enig, men siden kompisen vil røyke så han «liksom ikke si nei».. 

Dette blir muligens litt rotete, da jeg ikke har sovet i natt.. så i dag ville jeg gå å legge meg litt tidligere.. Samboer gjør det samme, jeg forteller han at det irriterer meg med weeden og at jeg gjerne vil ha en kveld hvor de er edru.. generelt sett har vi hatt en del problemer det siste året, da vi begge har hatt masse stress med jobbene våres.. Jeg har tvilt litt på forholdet, men jeg elsker han veldig høyt og trodde det skulle mye til før det ble slitt. Det ender alltid opp med at vi løser problemene. Vi har masse sex og jeg føler meg også ofte forelsket, noe han også har gjort.
 

Vi hadde noen fine dager før kompisen kom og jeg har vært positiv til fremtiden.. plutselig i dag før vi skal legge oss, sier han at han tviler på forholdet og at han syntes at jeg har oppført meg som en bitch, jeg forklarer at det er fordi jeg har irritert meg på weeden og ønsker å tilbringe tid med begge edru.. slik at «minnene blir husket».. så sier han etterhvert, at vi er så forskjellige, og han vet ikke hvordan det skal gå i fremtiden, at han ikke er så lykkelig i forholdet etc.. (dette har vært mine argumenter i krangler før, første gang han sier det så kaldt og hardt på 7 år).

For tre dager siden elsket han meg så høyt og vi har lagt masse planer for fremtiden.. så sier han at han føler at han ikke har fått utforsket nok med jenter da jeg er hans første ordentlig kjæreste, mens jeg har hatt 2-3 forhold før han. Plutselig plaget det han at vi har ligget med like mange og at han bare har hatt ONS mens jeg har hatt forhold (dvs mer sex).  Så forteller han meg at, før jeg kom ned på feriehuset (han var her i 3 uker før meg, jobbet herfra). At den første kvelden når han kom ned, så så han 2 dritfine jenter som alle snudde seg etter og de så på han og ga han flørtende blikk.. og han snakket litt med dem eller noe sånt..han sa at hvis han var singel så hadde han hatt sex med de. Ordrett sa han «jeg tror jeg kunne hatt en ganske spennende kveld». Og at det er så mange jenter som prøver seg på han.. ja, selvsagt.. Kjekk mann.. men noe så uattraktivt å si.. Jeg har aldri i mitt liv hørt han si noe som dette.. jeg er helt sjokkert. Så presenterer han å sin «husker du når jeg sa, helt i starten av forholdet, at jeg kunne bare vært utro, om forholdet jeg var i gikk kjempe dårlig..»  Jeg var helt paff.. mitt første spørsmål var selvsagt om han har vært utro, nei.. det har han ikke vært og det kunne han aldri vært..men han fantaserer om andre jenter.. Det var problemet. Jeg tror faktisk på at han ikke har vært utro.. på toppen av dette, sa han at jeg «ødela frieriet hans», da jeg «hele tiden» maste på at han skulle fri og at han aldri vill ha en kvinne som tryglet om å bli fridd til.. sannheten er at jeg sa alltid at det var viktig for meg å få en ring etterhvert.. og når det kom på 5-6 året begynte jeg å bli utålmodig.. la oss bare si at jeg bor i utlandet, så det å få en ring på fingeren , ble en slags dårlig trygghet kan du si. Dette knuste meg enda mer.. Jeg føler noen har slått ned kjæresten min og satt inn en skikkelig bedriten fyr inn i han.. min første reaksjon var at det er vanlig å føle tiltrekning til andre, tredje reaksjon grining. Jeg tror ikke jeg har mer tårer å gråte. Har lagt meg ute på terrassen. Og nei, ingen alkohol innblandet i dette. 

Jeg innser at det er veldig vanskelig å komme tilbake fra detta. Han prøvde å si før han sovnet, at han elsker meg og at han dårlig samvittighet og mente det ikke sånn.. men at han bare prøvde å være ærlig., slik som at jeg vil han skal være..🤢Han føler at jeg ikke setter pris på han etc.. Men jeg føler at han har revet ut en del av hjertet mitt og at jeg ikke kommer til å kunne stole på at han vil ha meg.. 

Så nå sitter jeg her da, med solbriller , jogge bukse og t-skjorte, en slitsom forkjølelse, diaré og null timer søvn. Ser på soloppgangen og tenker at dette er siste gang vi drar på ferie sammen. Alt av fremtidsplaner, drømmer om barn, konserter og minner raser sammen.  Jeg vet ikke hva han kan si for å gjøre dette bedre. Hvordan skal jeg forholde meg til kompisen og han før jeg drar? Ønsker ikke å ødelegge ferien hans.

 

Anonymkode: 4da26...0a8

  • Hjerte 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klem, hold følelsene lukket, smil tappert, dra hjem og riv deg løs fra dette. Du fortjener så jævlig mye bedre. 

Anonymkode: e512b...f91

  • Liker 22
  • Hjerte 4
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er ikke uvanlig og viser vel bare at monogami ikke fungerer. Selv om mennesker tviholder på dette

Anonymkode: 0ff61...85f

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta inn på hotell, helst litt unna der han er. Gå ut i kveld og i morgen og ha det gøy, reis hjem søndag og la han sitte der og la ting synke inn.

For en dritt. 

Anonymkode: ff761...4ce

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden):

Godt du fant ut før dere ble gift, hva slags rasshøl, han er. 

Hvordan er han et rasshøl egentlig? :klo:

Anonymkode: 0ff61...85f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

dette er ikke uvanlig og viser vel bare at monogami ikke fungerer. Selv om mennesker tviholder på dette

Anonymkode: 0ff61...85f

 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvordan er han et rasshøl egentlig? :klo:

Anonymkode: 0ff61...85f

Kanskje du heller kan opprette en egen tråd der du fremsnakker polyamori?

Siden det åpenbart ikke er relevant for TS sin situasjon. 

Anonymkode: ff761...4ce

  • Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Kanskje du heller kan opprette en egen tråd der du fremsnakker polyamori?

Siden det åpenbart ikke er relevant for TS sin situasjon. 

Anonymkode: ff761...4ce

TS postet noe her og da sier jeg min mening. Forstår fortsatt ikke hvorfor han er et rasshøl fordi han ser på andre damer.. Alle gjør det, men få innrømmer det.....

Anonymkode: 0ff61...85f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, takinova said:

Det er jo paranoia og hasj, klassisk opplegg. Hold dere unna narkotika.

Nei. 

Anonymkode: 713bd...ff4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

TS postet noe her og da sier jeg min mening. Forstår fortsatt ikke hvorfor han er et rasshøl fordi han ser på andre damer.. Alle gjør det, men få innrømmer det.....

Anonymkode: 0ff61...85f

Nå er det vel ikke det at han har sett på damer som er problemet i tråden. 

Anonymkode: ff761...4ce

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå er det vel ikke det at han har sett på damer som er problemet i tråden. 

Anonymkode: ff761...4ce

Hva er problemet i tråden da?

Anonymkode: 0ff61...85f

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle som er monogame forsaker å ligge med andre mennesker. Inkludert du.

Hvis han ikke liker konseptet monogami, kan han jo bli singel? Høres ut som han prøver ganske hardt å bli det uansett. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sagt ok, skal ikke stå i veien for deg mer og dratt

skaff deg ryggrad

Anonymkode: 9bf2e...af0

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde sagt ok, skal ikke stå i veien for deg mer og dratt

skaff deg ryggrad

Anonymkode: 9bf2e...af0

Det er vel en grunn til at forholdet er dødt og det er vel IKKE bare hans feil...

Anonymkode: 0ff61...85f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er vel en grunn til at forholdet er dødt og det er vel IKKE bare hans feil...

Anonymkode: 0ff61...85f

Bryr meg ikke, ikke mitt liv

Anonymkode: 9bf2e...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bryr meg ikke, ikke mitt liv

Anonymkode: 9bf2e...af0

Hvorfor er du her på kg da? 😅

Anonymkode: 0ff61...85f

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tviler på forholdet. Hvorfor gjør du det? De tvilene du har ble jo bare forsterket av oppførselen hans. Jeg ville tenkt meg godt om,

Anonymkode: 7aacf...592

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er du her på kg da? 😅

Anonymkode: 0ff61...85f

Kommenterer hva jeg ville gjort, og han høres ut som bortkasta tid, narkismann jo, ikke mye samle på

Anonymkode: 9bf2e...af0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...