AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #1 Skrevet 28. juni 2024 Jeg har merket noe rart i det siste. Det er akkurat som om det plutselig blir helt stille inni meg, uten at jeg visste at det var bråk. Tenker "er jeg død?, eller ble jeg plutselig døv? Noen som kjenner igjen dette? Anonymkode: 8f64c...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #3 Skrevet 28. juni 2024 Tomhetsfølelse? Føler du deg stuck i livet? Ta det på alvor. Er du en sånn person som ser mye rundt på alle andre og har blikket utover? Hva med endre fokus og vend blikket innover inni deg selv. Meditasjon kan være en fin måte til å se dypere og vende blikket innover. Du må være tålmodig når du mediterer for ikke alt skjer over en natt. Død er du ikke. Du lever, men du kan føle deg død innvendig som at det ikke er noe sjel der og om du ikke lever helt i takt med din sjel. Anonymkode: dda52...78d
Surpomp Skrevet 28. juni 2024 #4 Skrevet 28. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har merket noe rart i det siste. Det er akkurat som om det plutselig blir helt stille inni meg, uten at jeg visste at det var bråk. Tenker "er jeg død?, eller ble jeg plutselig døv? Noen som kjenner igjen dette? Anonymkode: 8f64c...b3e Endelig kommet til et stadium i livet hvor du har «ting på stell» og er fornøyd med tingenes tilstand slik at du slapper av ?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #5 Skrevet 28. juni 2024 Les om epilepsi. Kan nesten høres litt som det Anonymkode: a6698...9c8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #6 Skrevet 28. juni 2024 Synes bare det høres ut som vanlig øresus? Da blir det jo stille som om man er døv, bortsett fra en svak pipelyd. Alt etter hvilken tone/frekvens det er, er det jo ikke sikkert man hører den. Anonymkode: 4e104...5e6 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #7 Skrevet 28. juni 2024 Surpomp skrev (1 time siden): Endelig kommet til et stadium i livet hvor du har «ting på stell» og er fornøyd med tingenes tilstand slik at du slapper av ? Når stresset forlater kroppen kan det kjennes rart å dødt ut ja, etter mange år med stress er det en uvirkelig ukjent følelse. Anonymkode: 34023...251 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #8 Skrevet 28. juni 2024 Les om Cotards sykdom. Kanskje det er det? Anonymkode: 1baac...26a
omno_guest Skrevet 28. juni 2024 #9 Skrevet 28. juni 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Les om epilepsi. Kan nesten høres litt som det Anonymkode: a6698...9c8 Epilepsi er ikke det å plutselig bli stille. Epilepsi er: "Rykninger, skjelvinger og bevissthetstap kan forekomme. Man kan også få anfall hvor man blir fjern eller får unormale sanseinntrykk eller hallusinasjoner. Anfallene går vanligvis raskt over. Dersom anfallene bare involverer nerveceller i en avsondret del av hjernen kalles de partielle, eller fokale anfall."https://www.helsebiblioteket.no/innhold/artikler/pasientinformasjon/epilepsi l.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #10 Skrevet 28. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes bare det høres ut som vanlig øresus? Da blir det jo stille som om man er døv, bortsett fra en svak pipelyd. Alt etter hvilken tone/frekvens det er, er det jo ikke sikkert man hører den. Anonymkode: 4e104...5e6 Det er på en måte som øresus som plutselig blir stille, bare at det er en slags sitring i kroppen som plutselig blir borte og det blir stille i hodet samtidig. Har bare skjedd noen få ganger, men er veldig merkelig følelse. Anonymkode: 8f64c...b3e
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #11 Skrevet 28. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er på en måte som øresus som plutselig blir stille, bare at det er en slags sitring i kroppen som plutselig blir borte og det blir stille i hodet samtidig. Har bare skjedd noen få ganger, men er veldig merkelig følelse. Anonymkode: 8f64c...b3e Sliter du med noe slags dysautonomi? Dvs forholdet mellom sympatisk og parasympatiske nervesystemet. Så når det parasympatiske nervesystemet plutselig kobler seg på merker du det veldig godt. Stressa til vanlig? Anonymkode: 89d34...4a4
Surpomp Skrevet 28. juni 2024 #12 Skrevet 28. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Les om epilepsi. Kan nesten høres litt som det Anonymkode: a6698...9c8 Epilepsi er det nok ikke. Denne typen krisemaksimering er gjerne et symptom på helseangst og overdreven interesse for surfing om helse. Endret 28. juni 2024 av Surpomp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå