Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er Per som er på fest med din kvinne Kari. Dere skal overnatte og må dele dobbeltseng med Ole som Kari danset tett med på slutten av festen. Kari sier hun vil ligge i midten av sengen.

1. Sier du nei?

Kari vil kun ha på seg en t-skjorte.

2. Sier du nei?

Kari hvisker til deg at hun er så kåt samtidig som hun stikker hånden ned i bokseren din.

3. Sier du nei?

Du ser at Karis rompe er synlig for Ole da t-skjorten har glidd opp og dynen du og Kari deler ikke dekker baksiden av Karis kropp.

4. Sier du nei?

Ole kommenterer Karis udekte bakside og tilbyr seg å dele litt av dynen sin med Kari slik at kroppen hennes blir dekket.

5. Sier du nei?

Kari har tatt av deg bokseren og onanerer deg forsiktig når hun visker. «Ole stryker meg på rompa»

6. Sier du nei?

«Han beføler meg» hvisker Kari på veg til å gi deg et erotisk tungekyss.

7. Sier du nei?

Du ser på dynen til Ole at Kari beveger underlivet i Oles retning, samtidig som Ole beveger seg i retning Kari inntil det ser ut som deres underliv er i kontakt. Kari åpner munnen og puster dypt inn før hun biter seg i den ene pekefingeren.

8. Sier du nei?

Dynen beveger seg rolig frem og tilbake over Oles hofte. Du flytter den ene hånden din ned til Karis underliv og fører langefingeren forbi klitoris før den stanger i Oles penis i rolige bevegelser i Karis vagina.

9. Sier du nei?

Mens du beføler Karis klitoris virker det som Ole trekker ut penis fra Karis vagina. Du beveger derfor fingeren og stanger ikke i noe på veien inn i Karis søkkvåte vagina som føles mye trangere enn vanlig pga det som foregår bak veggen mellom Karis to hull i underlivet.

10. Sier du nei?

Kari drar vekk dynen mens Ole vrir de begge 90 grader slik at Kari blir liggende oppå Ole på ryggen, med Oles penis fortsatt inne i baken. «Per, ta meg forfra.»

11. Sier du nei? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...