AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #1 Skrevet 27. juni 2024 Har du noen gang møtt noen og tenkt de var av normal intelligens, og senere funnet ut at de sannsynligvis er en idiot og blitt trist på deres vegne? Anonymkode: 11f1d...590
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #2 Skrevet 27. juni 2024 Det er en person som har de sykeste mest urelaterte meningen og konklusjonenen jeg noen sinne i mitt liv har bevitnet, som påstår å være inteligent. Jeg lurer på hva den inteligensen går ut på og om vedkommende tenker den er et grunnpunkt på å ha rett på områder det absolutt ikke har sammenheng med. For noen kan jo være smart i en ting og idiot på andre områder. Anonymkode: 55e05...dff
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #3 Skrevet 27. juni 2024 Har man hatt en samtale med en person utover "pleasantries" så skjønner man fort hvor de står intellektuelt. Så nei. Intelligens avdekker man raskt. Men at vedkommende kan vise seg å være en dårlig person, det avdekkes jo ofte senere. Anonymkode: c9896...209 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #4 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har man hatt en samtale med en person utover "pleasantries" så skjønner man fort hvor de står intellektuelt. Så nei. Intelligens avdekker man raskt. Men at vedkommende kan vise seg å være en dårlig person, det avdekkes jo ofte senere. Anonymkode: c9896...209 Men kan du egentlig det? Er ikke inteligens delt inn i ulike deler? Om du er god på matematisk inteligens, så forstår jeg om du klarer å avdekke det. Men om du ikke er det, og bedømmer hvorvidt noen er streetsmart, men så er intelektet deres ligninger, så vil du jo tro feil? Anonymkode: 55e05...dff 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #5 Skrevet 27. juni 2024 Jeg kjenner en person med høy iq. Han er medlem av Mensa. Han kan lett misforståes som å ikke være av den skarpeste kniven pga sin milde blide ydmyke fremtoning og litt klumsete sosialt. Anonymkode: 8f277...57c 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #6 Skrevet 28. juni 2024 Med tanke på at alle innleggene i denne tråden har skrivefeil, så kan det tyde på at dere kanskje er idiotene? Anonymkode: f6236...083 1 2
Lissepasning Skrevet 29. juni 2024 #7 Skrevet 29. juni 2024 On 6/28/2024 at 3:49 PM, AnonymBruker said: Med tanke på at alle innleggene i denne tråden har skrivefeil, så kan det tyde på at dere kanskje er idiotene? Anonymkode: f6236...083 Direkte pinlig å lese denne tråden. Ikke bare skrivefeil, logiske brister også. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #8 Skrevet 29. juni 2024 On 6/28/2024 at 3:49 PM, AnonymBruker said: Med tanke på at alle innleggene i denne tråden har skrivefeil, så kan det tyde på at dere kanskje er idiotene? Anonymkode: f6236...083 Det er jo ikke noe galt med å være idiot noen er jo bare født slik. Det er ikke en fornærmelse. Vi må jo være like glad i idioter som andre de bidrar til en verden med variasjon. Slike kommentarer får meg til å tenke at du syns det er noe negativt, som et nedsettende skjellsord. Men det er jo bare et handicap, som dårlig hørsel eller dårlig syn. Anonymkode: 11f1d...590
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå