Gå til innhold

Gla’maten i Stavanger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bor i Stavanger, men har faktisk aldri vært i sentrum under denne festivalen. Har hørt den fungerer mest som reklame for restauranter og at alt er svært dyrt.

Dere som har vært der, er det bra eller oppskrytt? Får man gratis prøvesmaking o.l? Hva gjør folk under denne festivalen egentlig. Kun en oppfordring til å spise ute for dem som har råd?

Anonymkode: daf81...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Bor i Stavanger, men har faktisk aldri vært i sentrum under denne festivalen. Har hørt den fungerer mest som reklame for restauranter og at alt er svært dyrt.

Dere som har vært der, er det bra eller oppskrytt? Får man gratis prøvesmaking o.l? Hva gjør folk under denne festivalen egentlig. Kun en oppfordring til å spise ute for dem som har råd?

Anonymkode: daf81...0ac

Alt koster. Bor også i Stavanger og sier nei takk til masse folk,køer og trengsel. Joda jeg har vært innom gjerne 2 ganger de siste 16 årene,sist gang i 2008. 

Anonymkode: 18fae...57c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hele glamaten er overvurdert men det har nok litt med hva slags type du er. Jeg liker nydelig vestlandsvær med regn og vind slik at jeg slipper å treffe på folk når jeg går tur. :D Så jeg prøver så godt jeg kan å unngå sentrum disse dager.

Har vært innom en gang og to opp gjennom årene men er ikke helt min greie, står i kø for mat som ikke er helt det store i tillegg til at det koster. Men har gått veldig tidlig, da har det som regel vært mindre folk men som sagt det har nok mye med hva slags holdning du har til slikt. Før så var det mer gøy for da kunne du få litt mer for pengene og prøvde litt mer men vi bestiller heller wolt så slipper vi noe mas... 

Anonymkode: 715a1...901

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...