Gå til innhold

Er store skamlepper grusomt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Grusomt faktisk 🙄 Du har vært i et forhold i 25 år og er dermed naturligvis over 16. Mannen din ikke bare liker dem, men «innmari godt». Hva mer trenger du bekreftelse fra, fra fremmede folk på et forum? 

Anonymkode: 87d80...348

Ja, jeg har faktisk vært usikker på om han faktisk har ment dette i alle disse årene, eller om han kun har sagt det for å trøste meg, etter angrepet fra exmannen.  Med SÅ mange svar ser jeg faktisk litt annerledes på det, så selv en 50-åring kan lære noe nytt ;)  Takk alle sammen! 

Det har ikke føltes greit å involverere andre i vårt privatliv kun pga mine komplekser fra min side. Han føler seg heldigvis ikke helt feilfri han heller, og pusher overhode ikke på. Jeg bare vet at det er nå det må skje, ikke om 10 år. Da er vi for gamle. 

Det er lettere å angre på noe en har gjort, enn å angre på noe en aldri fikk gjort!  -Mitt motto! 😂

TS 

Anonymkode: 53b0a...4fe

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, jeg har faktisk vært usikker på om han faktisk har ment dette i alle disse årene, eller om han kun har sagt det for å trøste meg, etter angrepet fra exmannen.  Med SÅ mange svar ser jeg faktisk litt annerledes på det, så selv en 50-åring kan lære noe nytt ;)  Takk alle sammen! 

Det har ikke føltes greit å involverere andre i vårt privatliv kun pga mine komplekser fra min side. Han føler seg heldigvis ikke helt feilfri han heller, og pusher overhode ikke på. Jeg bare vet at det er nå det må skje, ikke om 10 år. Da er vi for gamle. 

Det er lettere å angre på noe en har gjort, enn å angre på noe en aldri fikk gjort!  -Mitt motto! 😂

TS 

Anonymkode: 53b0a...4fe

Vil ikke anbefale deg å utforske med andre. Du vil lett kunne sammenligne deg med andre og når mannen din tenner på ei annen kan du få tilbake og trigge tankene dine. Det kan dessverre ødelegge mye. Du har ingen grunn til å være usikker men disse følelsene du har kan fort komme tilbake. 

Anonymkode: 3944a...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten ikke-eksisterende indre kjønnslepper. Har tykkere ytre, men det er en strek. Ikke én eneste kjeft har sagt noe som helst om det opp gjennom. Så kommer jeg inn på KG og da «ser du ut som et barn», «æsj», «ikke pent» etc etc. 

Heldigvis bryr jeg meg ikke om hva folk på KG sier. 
 

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dette er en så stor greie. 
Det er ingenting som er «riktig». Kvinner er like forskjellige der nede som de er ellers. 

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amantha skrev (8 timer siden):

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dette er en så stor greie. 
Det er ingenting som er «riktig». Kvinner er like forskjellige der nede som de er ellers. 

Det er det samme med oss menn, vi er usikre på egen kropp og utstyr og vil gjerne være attraktive for partner. Tror de som er på snittet, som meg, gjerne ønsker seg større utstyr.

Kjønnsleppene har null betydning for meg, jeg syns kvinnekroppen er sexy og flott. Det viktigste er at kvinner er naturlige for min del. Syns fillers, Botox og silikon bare ser rart ut uavhengig om det er i leppa, puppene eller rumpa.

Med mindre det er en medisinsk grunn (smerter e.l.), syns jeg det er en unødvendig risiko å endre underlivet. I verste fall kan det bli smerter i lang tid og redusert følsomhet.

Det var en reportasje i D2 (Dagens Næringsliv) om en stakkars kvinne som hadde brukt 600.000 kr på operasjoner i Tyrkia. Hun var singel, og skulle lete etter mann «bare hun fikk fiksa ditt og datt». Jeg tenker at det ikke var kroppen hennes som var problemet, men det som skjedde inni hodet.

Anonymkode: db622...5e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vil ikke anbefale deg å utforske med andre. Du vil lett kunne sammenligne deg med andre og når mannen din tenner på ei annen kan du få tilbake og trigge tankene dine. Det kan dessverre ødelegge mye. Du har ingen grunn til å være usikker men disse følelsene du har kan fort komme tilbake. 

Anonymkode: 3944a...127

Her er jeg enig med ts' motto. Hun kan lett komme i den situasjonen at hun kan sammenligne seg med andre kvinner, og finne ut at hun ikke skiller seg ut, og at både andre menn og kvinner kan nyte kjønnet hennes. 

Jeg synes pikken er tynn, men den dagen jeg får sjansen til å oppleve sex sammen med andre par, så vil jeg likevel gripe den sjansen. Heier på deg, ts! 

Anonymkode: 5dd25...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinne med store kjønnslepper er som en mann med stor penis.

Noen liker det, andre ikke.

Jeg tenker at like voksne leker best. 

Jeg har stor kuk, derfor liker jeg ........... .

To bølger som møttes gjør at de som felles bølge dupliseres. TS, fin din match. 

Anonymkode: da964...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.7.2024 den 14.14):

Kanskje tissen din har krympa? 🤷🏼‍♀️ Mer sex, gir strammere vagina. Og man trenger ikke nødvendigvis knipeøvelser for å holde på det. 

Anonymkode: 7e674...759

Skjønner at han kvier seg for å si noe når han får sånne idiotiske svar. 

Anonymkode: 83807...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...