Gå til innhold

Er store skamlepper grusomt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

LES HVA SURPOMPEN SKRIVER DA: 
«Første utsagn er en hyllest til kjønnsleppene.

Det andre er kritikk av de som for enhver pris vil fjerne dem for derved å se ut som et barn.»

 

Anonymkode: e8ef3...eb2

Hvis mann må shame noen for å hylle noen andre så kan man droppe det synes jeg. 

Minner meg om svigerinna mi som har vært overvektig hele livet og motstander av mobbing når hun hadde en lang rant mot et «beinrangel» som hadde sagt noe negativt på nett om overvekt. Så blind av tanke på kompleksene hos de overvektige at hun ikke ofret tanken på at noen av de som leste dette var ungdommer som sleit med undervekt og ble mobbet pga dette. Deriblant hennes egne tantebarn.

Hvis man må snakke ned motsatsen for å fremheve noe som positivt så bidrar man like mye til kroppsshaming selv.

Anonymkode: b2211...813

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvis mann må shame noen for å hylle noen andre så kan man droppe det synes jeg. 

Minner meg om svigerinna mi som har vært overvektig hele livet og motstander av mobbing når hun hadde en lang rant mot et «beinrangel» som hadde sagt noe negativt på nett om overvekt. Så blind av tanke på kompleksene hos de overvektige at hun ikke ofret tanken på at noen av de som leste dette var ungdommer som sleit med undervekt og ble mobbet pga dette. Deriblant hennes egne tantebarn.

Hvis man må snakke ned motsatsen for å fremheve noe som positivt så bidrar man like mye til kroppsshaming selv.

Anonymkode: b2211...813

Når man møter alle mulige synspunkter på kjønnslepper med piggene ute, tyder det på at kjønnslepper fortsatt er et skambelagt og minelagt område.

Hvorfor ikke være stolt av de leppene man er utstyrt med fra naturens side ?
Unge jenter har da nok bekymringer og usikkerhet allerede.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store skamlepper finnes ikke. Indre kjønnslepper som stikker ut derimot, er bare nydelige. Tar gjerne munnen full av deog leker tunga på klitten samtidig.

Anonymkode: 2a25d...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skamlepper???? NEI VET DU HVA....

Det første, er at du må slutte å omtale ditt underliv som noe stygt og skamfylt. Hallo i luken

Og anbefaler deg å se på vagina boka, den viser mange forskjellige vaginaer og der ser du at du er 100% normal.

 

 

Nitrist at du har en partner, som elsker deg og forguder kroppen din, men du sier "skamleppene mine er stygge"
Skjerpings

Anonymkode: 50195...892

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Skamlepper???? NEI VET DU HVA....

Det første, er at du må slutte å omtale ditt underliv som noe stygt og skamfylt. Hallo i luken

 

Anonymkode: 50195...892

Beklager, men det var det navnet vi lærte i O-fagen på skolen. 

OG exen min har kritisert de, og han var den forrige jeg lå med. Jeg er usikker nå fordi vi vurderer å omgås andre på dette området, -for vår felles glede. 

TS

Anonymkode: 53b0a...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 år inn i ekteskapet har min mann endelig innrømmet at han ikke liker sånn jeg ser ut. Han foretrekker kun en pen og pyntelig sprekk. Så nå skal jeg operere meg slik jeg har hatt lyst til hele tiden.

Som deg føler jeg meg hemmet av det for jeg tør ikke gjøre ting siden jeg føler meg lite tiltrekkende.

Anonymkode: fe933...1f5

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enn om vi hadde sluttet å kalle det skamlepper, kanskje det kunne endret noe…

Jeg opererte mine i våres, og er så fornøyd. Ikke fordi det var så stygt, men det medfører en del fysiske plager med større kjønnslepper. Ts burde gjøre det som passer henne best, uavhengig av hva menn synes om utseendet på underlivet hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.6.2024 den 0.07):

Jeg har i alle de år virkelig hatet skamleppene mine fordi de er innmari store, og henger nedover, særlig når jeg står. Jeg har lyst til å fjerne de, men mannen min sier at han liker de innmari godt, og han ønsker ikke at jeg endrer på noe. Jeg syns dette hemmer meg på flere måter, og er ikke overbevist om at han er 100% ærlig fordi jeg syns de er fæle. 

Ønsker å høre andres synspunkter her

(Vi har vært sammen i 25 år og har lyst å utforske ulike ting, men jeg tør ikke.)

  Vis skjult innhold

 

 

Anonymkode: 53b0a...4fe

Store kjønnslepper er bare herlig.

Og vettu hva som er enda herligere..en kvinne som er trygg på kroppen og sin egen seksualitet. Vil du jobbe med noe jobb med hodet og la fitta være akkurat som hu er.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.6.2024 den 0.07):

Jeg syns dette hemmer meg på flere måter, og er ikke overbevist om at han er 100% ærlig fordi jeg syns de er fæle. 

Jeg tror på mannen din, men det viktigste er hva du selv tenker. Om dere ønsker å utforske mer sammen vil nok mannen din ha ei kone som føler seg selvsikker og sexy.

Anonymkode: ec08c...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

10 år inn i ekteskapet har min mann endelig innrømmet at han ikke liker sånn jeg ser ut. Han foretrekker kun en pen og pyntelig sprekk. Så nå skal jeg operere meg slik jeg har hatt lyst til hele tiden.

Som deg føler jeg meg hemmet av det for jeg tør ikke gjøre ting siden jeg føler meg lite tiltrekkende.

Anonymkode: fe933...1f5

Så det er verdt å risikere sin fysiske nytelse under sex for å få «en pen og pyntelig strek»?

For det er faktisk en risiko man tar, at man mister følelse der nede (de indre kjønnsleppene er fulle av nerver) eller at man får smerter ifm. sex for resten av livet. 

Skjønner at man vurderer operasjon hvis man har store fysiske plager hvor risiko for komplikasjoner er mildere enn de plagene man lever med fra før, men å risikere et ødelagt sexliv for å få ønsket utseende er for meg helt fjernt. 

Anonymkode: 1001b...999

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.6.2024 den 0.07):

Jeg har i alle de år virkelig hatet skamleppene mine fordi de er innmari store, og henger nedover, særlig når jeg står. Jeg har lyst til å fjerne de, men mannen min sier at han liker de innmari godt, og han ønsker ikke at jeg endrer på noe. Jeg syns dette hemmer meg på flere måter, og er ikke overbevist om at han er 100% ærlig fordi jeg syns de er fæle. 

Ønsker å høre andres synspunkter her

(Vi har vært sammen i 25 år og har lyst å utforske ulike ting, men jeg tør ikke.)

  Vis skjult innhold

 

 

Anonymkode: 53b0a...4fe

Fruen har også store skamlepper som hun ikke er veldig glad i, men jeg elsker dem. Så opphissende, deilig leke med, se dem tredd nedover meg osv.

Ikke tenk sånn, men nyt dem er mitt tips 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppogmann skrev (49 minutter siden):

Fruen har også store skamlepper som hun ikke er veldig glad i, men jeg elsker dem. Så opphissende, deilig leke med, se dem tredd nedover meg osv.

Ikke tenk sånn, men nyt dem er mitt tips 😉

Slik tenker vi menn, markerte kjønnslepper kan være perverst og sexy. Kvinner er litt for opptatt av å se pen og pyntelig ut. Det kan også være sexy selvsagt. Men mange menn liker det grovere og ser det som frekt og opphissende. Det burde ts vite når hun nærmer seg 50.

Anonymkode: ec08c...a6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si noe om partnerens kjønnsorgan er et minefelt, uansett kvinne eller mann. Min kjæreste har den nydeligste musa å se på, men hun har ikke knipemuskulatur lenger inn, og jeg har aldri fått så lite stimuli av noen før. Jeg ser liksom ikke for meg at det finnes en god måte å ta det opp på. 

Anonymkode: 5dd25...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smaken er som baken (og skamleppene) delt i to! 

Jeg ser ikke på andres skamlepper, så vet ikke hvor grusomt det er. For å være ærlig! Underliv er vel sjelden vakkert hos noen? Men tenner jo på sex med motsatt kjønn selv om jeg ikke glaner på underlivet deres hele tida. 

Det er nok noe du føler mer på enn andre tenker på. Hvis han koser seg, burde du prøve å leve med det. Selv om det er mye jobb å tåle seg selv, er det noe som kan bli bedre. Vi har alle våre ting vi ikke er fornøyde med. 
 

Jeg syns f.eks at det er ekkelt at jeg har litt annen farge i underlivet enn ellers på huden, men vet jo det er vanlig 😆🤣 
 

Noe annet er om du har smerter, ubehag eller annet i tillegg. Da er det en annen sak i mine øyne 😊 
 

Anonymkode: 7e674...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Å si noe om partnerens kjønnsorgan er et minefelt, uansett kvinne eller mann. Min kjæreste har den nydeligste musa å se på, men hun har ikke knipemuskulatur lenger inn, og jeg har aldri fått så lite stimuli av noen før. Jeg ser liksom ikke for meg at det finnes en god måte å ta det opp på. 

Anonymkode: 5dd25...c3b

Kanskje tissen din har krympa? 🤷🏼‍♀️ Mer sex, gir strammere vagina. Og man trenger ikke nødvendigvis knipeøvelser for å holde på det. 

Anonymkode: 7e674...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje tissen din har krympa? 🤷🏼‍♀️ Mer sex, gir strammere vagina. Og man trenger ikke nødvendigvis knipeøvelser for å holde på det. 

Anonymkode: 7e674...759

Tissen er nok akkurat like liten som den har vært. Hun har et langt sexfattig ekteskap bak seg, men har fått bra med trim siste året, uten merkbar endring. Nok avsporing.

Anonymkode: 5dd25...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 28.6.2024 den 0.07):

Jeg har i alle de år virkelig hatet skamleppene mine fordi de er innmari store, og henger nedover, særlig når jeg står. Jeg har lyst til å fjerne de, men mannen min sier at han liker de innmari godt, og han ønsker ikke at jeg endrer på noe. Jeg syns dette hemmer meg på flere måter, og er ikke overbevist om at han er 100% ærlig fordi jeg syns de er fæle. 

Ønsker å høre andres synspunkter her

(Vi har vært sammen i 25 år og har lyst å utforske ulike ting, men jeg tør ikke.)

  Vis skjult innhold

 

 

Anonymkode: 53b0a...4fe

På hvilken måte hemmer de deg synes du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/28/2024 at 6:21 PM, Surpomp said:

Heldigvis.

Kjønnsleppene er ikke egnet for skam uansett størrelse og utseende.

Vaginaer uten lepper blir for barnslig, dvs turn-off……

Så damer med små lepper er mat for de pedofile? Hyggelig person du! Er du en av disse som mener intimbarbering er pedofile også?

🤦‍♂️

Anonymkode: 8f834...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/28/2024 at 12:07 AM, AnonymBruker said:

Jeg har i alle de år virkelig hatet skamleppene mine fordi de er innmari store, og henger nedover, særlig når jeg står. Jeg har lyst til å fjerne de, men mannen min sier at han liker de innmari godt, og han ønsker ikke at jeg endrer på noe. Jeg syns dette hemmer meg på flere måter, og er ikke overbevist om at han er 100% ærlig fordi jeg syns de er fæle. 

Ønsker å høre andres synspunkter her

(Vi har vært sammen i 25 år og har lyst å utforske ulike ting, men jeg tør ikke.)

  Reveal hidden contents

 

 

Anonymkode: 53b0a...4fe

Grusomt faktisk 🙄 Du har vært i et forhold i 25 år og er dermed naturligvis over 16. Mannen din ikke bare liker dem, men «innmari godt». Hva mer trenger du bekreftelse fra, fra fremmede folk på et forum? 

Anonymkode: 87d80...348

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig misvisende navn på noe flott. Jeg synes bare det er fint.

Anonymkode: 314bd...da8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...