Gå til innhold

Er store skamlepper grusomt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det siste utsagnet slo i hjel det første her. Kunne du ikke bare la være?

Anonymkode: 5dd25...c3b

Helt uenig.

Første utsagn er en hyllest til kjønnsleppene.
Det andre er kritikk av de som for enhver pris vil fjerne dem for derved å se ut som et barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Aldri før hørt kjønnslepper bli omtalt som "skamlepper"

 

Anonymkode: 19f80...bc0

Er du 12 år? Det uttrykket har jo vært brukt i alle tider. Lærte det selv på skolen i begynnelsen av 80 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pondus72 skrev (5 minutter siden):

Er du 12 år? Det uttrykket har jo vært brukt i alle tider. Lærte det selv på skolen i begynnelsen av 80 tallet.

Jeg har heller aldri hørt det uttrykket, så er ikke bare hn. 

Anonymkode: 50471...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surpomp skrev (16 timer siden):

Helt uenig.

Første utsagn er en hyllest til kjønnsleppene.
Det andre er kritikk av de som for enhver pris vil fjerne dem for derved å se ut som et barn.

Men du forstår at du slenger dritt om dem som faktisk er sånn fra naturen sin side....??

Anonymkode: ce44f...dca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men du forstår at du slenger dritt om dem som faktisk er sånn fra naturen sin side....??

Anonymkode: ce44f...dca

Les hva jeg skriver.

Min kritikk går på de som bruker penger for å endre det som er naturlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surpomp skrev (1 minutt siden):

Les hva jeg skriver.

Min kritikk går på de som bruker penger for å endre det som er naturlig.

Da burde du i så fall tenke litt over ordvalget ditt. Herregud.

Surpomp skrev (19 timer siden):

Heldigvis.

Kjønnsleppene er ikke egnet for skam uansett størrelse og utseende.

Vaginaer uten lepper blir for barnslig, dvs turn-off……

 

Anonymkode: ce44f...dca

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du gjennomfører bør du være bevisst på at du gjør det på egne vegne og ikke mannen. Som flere nevner, det er alltid en viss risiko med alle inngrep.

Personlig syns jeg kvinnelig underliv er flott uansett og alle typer kjønnslepper har sin sjarm. Hadde jeg vært typen din hadde jeg vært sterk motstander av at du skulle legge deg under kniven.

Anonymkode: db622...5e3

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over 50% av alle kvinner har synlige indre kjønnslepper. Selvfølgelig er det ikke stygt! Hver sin form har hver sin sjarm. 

Anonymkode: 7de47...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.6.2024 den 0.07):

Jeg har i alle de år virkelig hatet skamleppene mine fordi de er innmari store, og henger nedover, særlig når jeg står. Jeg har lyst til å fjerne de, men mannen min sier at han liker de innmari godt, og han ønsker ikke at jeg endrer på noe. Jeg syns dette hemmer meg på flere måter, og er ikke overbevist om at han er 100% ærlig fordi jeg syns de er fæle. 

Ønsker å høre andres synspunkter her

(Vi har vært sammen i 25 år og har lyst å utforske ulike ting, men jeg tør ikke.)

  Vis skjult innhold

 

 

Anonymkode: 53b0a...4fe

Du må for all del bare stole på mannen din :) Selv liker jeg heller de som er litt større enn ikke, både visuelt og når det for eksempel gjelder oralsex.
Som en annen sier i tråden, hadde jeg vært din partner så hadde jeg vært ganske så i mot at du skulle gjort inngrep for å endre på det. Om dette hindrer deg og dere fra å utforske ulike ting, så hadde jeg først heller vurdert sexolog e.l lenge før kirurgi. 

Anonymkode: 5b16d...22b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surpomp skrev (På 28.6.2024 den 18.21):

Heldigvis.

Kjønnsleppene er ikke egnet for skam uansett størrelse og utseende.

Vaginaer uten lepper blir for barnslig, dvs turn-off……

Åh. Ja. Kunne du ikke bare la være? Så hensynsløst ovenfor kvinner uten kjønnslepper. De fins. Jeg er en av de😭. Noen pga mediniske årsaker og noen pga omskjæring, siste nevnte er ukjent for nordmenn, men det skjer med mange kvinner som I dag bor i Norge. Jeg er en av de😭💔
 

jeg må slutte å lese i kvinneguiden. Jeg får ny usikkerhet hver gang. 
 

 

vagina uten lepper er barnslig og turn-off. Alltid sagt det til meg selv, men fått bekreftet i dag😭 

Anonymkode: fb8b1...c0f

  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sies at kvinner får bedre selvtillit jo eldre de blir. Det gjelder tydeligvis ikke alle. 

 

Anonymkode: e76e1...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann.
Jeg ville ikke brydd meg hvordan de så ut. Store, små, tykke, tynne, lange, korte ... for meg er det bare noe som 'er'. For meg er de verken pene eller ikke pene. Det er ikke en ting jeg legger merke til. Det bare noe som 'er'. Og sånn vil jeg tro det fleste menn.... og kanskje kvinner ovenfor andre kvinners underliv.
Vi mennesker er som regel mye mer opptatt av ting med egen kropp enn alle andre er. Har vi en kvise her eller der så er man flau og vil ikke vise seg. Men når man ser en annen person med en kvise her eller der, så bryr vi oss gjerne ikke.

@TS: Det kan være to ting å ta med seg. Forsøk å roe ned forholdet til egen kropp. Det du ser er mest sannsynlig ikke hva alle andre ser. Ting du mener er en lyte eller skavank er ikke det for noen andre.
Du har mannen din sin mening. Han syns ikke noe negativt om dem. Hvis han ikke har rømt til skogs pga kjønnsleppene dine etter 25 år, så gjør han neppe det heller. Han er strålende fornøyd. Kanskje du kunne bli det også? Stole på han lizzom?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har godt synlige, indre kjønnslepper. De har akkurat fått mye skryt, får høre hvor deilige de er, fått en fantastisk behandling av en som har digga de i et par år. Jeg vet at han ikke må ha sex med meg, han liker meg son jeg er. Skammer meg ikke, nyter behandlingen fiffi får, selv om jeg har lange lepper 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som er grusomt er å kalle det «skamlepper» i 2024. 
Lange kjønnslepper er fint og normalt. Små kjønnslepper er fint og normalt. 
Vær glad i kroppen din og stol på partneren din når han forteller deg at du er fin og sexy. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Åh. Ja. Kunne du ikke bare la være? Så hensynsløst ovenfor kvinner uten kjønnslepper. De fins. Jeg er en av de😭. Noen pga mediniske årsaker og noen pga omskjæring, siste nevnte er ukjent for nordmenn, men det skjer med mange kvinner som I dag bor i Norge. Jeg er en av de😭💔
 

jeg må slutte å lese i kvinneguiden. Jeg får ny usikkerhet hver gang. 
 

 

vagina uten lepper er barnslig og turn-off. Alltid sagt det til meg selv, men fått bekreftet i dag😭 

Anonymkode: fb8b1...c0f

LES HVA SURPOMPEN SKRIVER DA: 
«Første utsagn er en hyllest til kjønnsleppene.

Det andre er kritikk av de som for enhver pris vil fjerne dem for derved å se ut som et barn.»

 

Anonymkode: e8ef3...eb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (2 minutter siden):

Det som er grusomt er å kalle det «skamlepper» i 2024. 
Lange kjønnslepper er fint og normalt. Små kjønnslepper er fint og normalt. 
Vær glad i kroppen din og stol på partneren din når han forteller deg at du er fin og sexy. 

Danske ord er jo "Skamlepper" "Skamben" "Skamsprekk" "Skamhår"er jo utgåtte ord, fordi prefiksen "Skam-" er et nedsettende ord av kvinnens kjønnsorgan.. Så prefiksen "Skam-" er byttet med "Kjønns-", så herretter bør vi kutte ut ord fra 1700-tallet.

Prefiksen "Fitte-" er jo mye brukt av sexolger, journalister og folk flest. Men ikke av leger, de må bruke prefiksen "Kjønns-" eller Latinske ord.

Så enig.. Alt er igrunn fint og normalt på det kvinnelige kjønnsorganet.. Grublinger, bekymringer og usikkehet gjør ikke nytelsen bedre akkurat.. "Jeg elsker fitta mi!" er så avslappende godt å høre, da vet jeg at sexen blir fantastisk🥰

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Åh. Ja. Kunne du ikke bare la være? Så hensynsløst ovenfor kvinner uten kjønnslepper. De fins. Jeg er en av de😭. Noen pga mediniske årsaker og noen pga omskjæring, siste nevnte er ukjent for nordmenn, men det skjer med mange kvinner som I dag bor i Norge. Jeg er en av de😭💔

jeg må slutte å lese i kvinneguiden. Jeg får ny usikkerhet hver gang.

vagina uten lepper er barnslig og turn-off. Alltid sagt det til meg selv, men fått bekreftet i dag😭 

Anonymkode: fb8b1...c0f

Bra du tok opp poenget👏Jeg synes enkelte brukere burde vise mere hensyn og omsorg for hverandre, uansett om det er på nettet eller IRL..  så de burde ikke nevne ting de hater, men heller nevne ting de virkelig elsker❤️

Men du burde kansje ikke ta til deg negative kommetarer, selv om de ikke er myntet på deg. Du kommer aldri til bli sammen med en slik sexnegativ person. Du kommer til å bli elsket for den du er, uansett form og farge du har på underlivet ditt.. Funfact er at menn som blir forelsket i deg, kan ofte bli forelsket i underlivet ditt🥰 For sexpositive kysser like lidenskapelig oppe som nede, det burde fjerne all din tvil og bekymringer.  Så tørk dine tårer.. Ridderen på den hvite hesten, er like rundt hjørnet😉🤭

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...