Gå til innhold

Fungerer faktisk ansikts massasje? Andre alternativer ....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dame 37 år... Ut fra min egen mening er øye området mitt og pannen min, begynner tyderlig å vise at jeg begynner å bli eldre. Øyelokkene henger og pannen er ikke mye sexy 🫠 

Jeg har en stor drøm å fremheve øynene mine og gjøre noe med de, så de ikke henger så ned. Da ser jeg jo sliten ut. Men hva bør man gjøre? Har så lite kunnskap om skjønnhets greier... aldri gjort noen inngrep.

Jeg har derimot begynt med fast ansikt massasje og synes selv at det hjelper. Vet ikke hvorfor. Akkurat som huden ser friskere og litt mer fresh ut. Men er det nok for å løfte de tunge øyelokkene.

Jeg har hørt om tråløft.... synes det høres veldig skummelt ut. Virker det? Er det vondt? Hvor lenge er effekt og når ser man den...

Finnes det kremer eller andre saker som kan stramme litt opp.... uten for mye sprøyter og slikt 🙈

Jeg har også forsøkt slik laser... i ansiktet. Synes det var rart. Er ikke stråling farlig eller fungerer det faktisk?

Jeg ønsker å løfte opp mine øyne og stramme min panne... hva fungerer jenter? :)

Anonymkode: 67ed4...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...