Gå til innhold

Dere med evner/ synske/ som legger kort: hvor kan jeg finne mannen i mitt liv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sliten, er 40 år og har ennå ikke fått oppleve gjensidig kjærlighet. Jeg  har ett godt nettverk rundt meg, er selvstendig og liker å reise og oppleve ting. Livet mitt har ikke stått "på vent" selv om jeg er alene. Jeg kjenner at jeg har kjærlighet å gi, og at jeg ønsker meg kjærlighet. Være en enhet i gode og dårlige tider. I perioder har jeg vært på dating apper,og i  andre perioder har jeg pauset og vært opptatt med andre ting i livet mitt. Det har blitt noen dater, men aldri noe seriøst. Jeg har forsøkt å se meg rundt i nettverk/ venners venner, og meldt meg på aktiviteter/ hobbyene mine (hovedsakelig for interessen min for hobbyene mine da selvsagt, ikke for å finne en kjæreste). Det høres sikkert ut som om jeg har vært på desperat leit i 25 år, det har jeg ikke, jeg har hatt gode perioder alene,men jeg føler at noe(n) mangler om dere forstår hva jeg mener? Bør jeg bare gi opp hele greien og gå videre? Eventuelt hvor (og kanskje når) kan vi finne hverandre? Noen hint jeg kan få når jeg er på riktig vei/ sted?

 

Anonymkode: f030f...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt som deg. Lurer å på hvor min partner er. Det som ble min løsning ble meditasjon, å vende blikket innover i meg selv og meditere mye. Når du mediteter mye kan du begynne å få opplevelser og få ny innsikt som kan gi deg svaret på akkurat ditt spørsmål, men ikke mediteter kun for å få disse opplevelsene, men for å roe ned tankene sinnet og være til stede i øyeblikket.

 

Anonymkode: b7b73...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er litt som deg. Lurer å på hvor min partner er. Det som ble min løsning ble meditasjon, å vende blikket innover i meg selv og meditere mye. Når du mediteter mye kan du begynne å få opplevelser og få ny innsikt som kan gi deg svaret på akkurat ditt spørsmål, men ikke mediteter kun for å få disse opplevelsene, men for å roe ned tankene sinnet og være til stede i øyeblikket.

 

Anonymkode: b7b73...f6c

Det er noe som hjelper mer enn å se innover mens man lukker øynene når man ønsker å finne en partner og det er å åpne dem og se utover, så til ts; fortsett heller som du gjør, delta på områder hvor menn er tilstede. Hvorfor skal du gi opp håpet? Det er opp til deg og din fremtid er noe du skaper. Du finner kjærligheten om du har et tiltalende vesen og beholder den stort sett hvis du ikke er altfor vanskelig å forholde seg til. Du finner den ikke om du stenger av. Det vil føre til at du skaper et skjold rundt deg, usynlig - men de merker det og forsøker seg heller på noen som virker lettere å få innpass hos. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er litt som deg. Lurer å på hvor min partner er. Det som ble min løsning ble meditasjon, å vende blikket innover i meg selv og meditere mye. Når du mediteter mye kan du begynne å få opplevelser og få ny innsikt som kan gi deg svaret på akkurat ditt spørsmål, men ikke mediteter kun for å få disse opplevelsene, men for å roe ned tankene sinnet og være til stede i øyeblikket.

 

Anonymkode: b7b73...f6c

💗 Takk for at du tok deg tid til å svare. Hvordan har det hjulpet deg å se innover? Hva slags opplevelser og innsikt har det gitt deg? Har det ført til at du har møtt noen eller slått deg til ro med at slik blir det? Jeg er ikke god på å meditere, men jeg skriver dagbok og tenker mye, så jeg tenker at det kanskje er en måte å se innover? 

TS

Anonymkode: f030f...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...