AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #1 Skrevet 27. juni 2024 Flere som har opplevd at forholde påvirkes av konflikt med x? Er barn inni bilde og har snart pågått et år. Føler mye av tiden går til å bruke energi til å krangle med xn angående barna og føler at den tiden vi har «barnefri» så er det bestandig noe som skjer. Itillegg blir jeg trygt ned fordi xn forteller ufine ting om meg. Trenger å høre fra andre… Eller om jeg lar meg påvirke for mye av dette. Anonymkode: f6b8e...9d3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #2 Skrevet 27. juni 2024 Ja forholdet blir påvirket av at den ene parten har en gal eks. Min tidligere mann hadde barn med en dame som ikke likte at han hadde gått fra henne til tross for daglige krangler om alt mulig. Hun nektet han samvær med eller barn, snakket dritt om barnas far uten grunn, nektet meg å møte barna (det tok 5 år) osv. Mye stress og frustrasjon og vi kunne aldri planlegge noe sammen fordi moren saboterte ved å sende barna til oss når vi egentlig skulle på tur. Anonymkode: e219c...0c7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #3 Skrevet 28. juni 2024 Ja, selvfølgelig vil forhold kunne påvirkes av det. Men det er mulig å gjøre noe med det (jeg har selv gjort det). Og det er rett og slett å begynne å sette grenser. Både overfor hva du finner deg i fra eksen, og til hva du selv føler rundt det. Mitt liv ble så mye bedre i det øyeblikket jeg innså at eksen alltid vil skuffe meg, at han aldri vil respektere meg som jeg ønsker. Han er som han er, og jeg får ikke gjort noe med det. Da klarte jeg å slippe frustrasjonene, og unngikk at det har gjorde eller slengte ut av seg, trigget meg. Når han kom med et eller annet så svarte jeg ikke på det, jeg bare viste til avtalen vi har i forhold til ungene og samvær. I tilleg prøvde jeg å være raus. Jeg lot feks han velge hvilke uker han ville ha ungene i sommer ferien, men når det først var avtalt så holdt jeg på det, og da var det ikke mulig for han å endre ferien senere. Da bare viste jeg til at han selv hadde valgt de ukene. Nnår han slente noe dritt så lot jeg det prelle av, og svarte han ikke. For det har ingen ting med meg å gjøre, kun med han. Og det som skjedde når jeg begynte med dette? ALT roet seg! Og det tok ikke lang tid heller. Når han ikke oppnådde noe så var det ingen vits å holde på sånn, og etter hvert fikk vi faktisk et godt samarbeid. Anonymkode: 1fd6e...a34 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #4 Skrevet 28. juni 2024 Ja, hver gang eksen krangler blir det krangling her hjemme. Når eksen er hyggelig er det hyggelig for alle. Det er trist, men sant at eget humør stilles inn av humøret til de man omgåes med, humør smitter. Har man en hyggelig, flørtende kollega, til eksempel, blir man i godt humør med et lite egoboost og tar med seg god stemning som nytes hjemme. Likeså; krangler man med noen, tar man med dårlig humør og krangling hjem. Anonymkode: 74ad2...854
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #5 Skrevet 28. juni 2024 Ja, selvfølgelig vil et nytt forhold påvirkes av at du er i konflikt med din eks. Jeg dater, og om vedkommende har barn fra før av, blir det ikke noe nye dater om han snakker bare negativt om eksen eller at jeg på andre måter skjønner at de er i konflikt. For det orker jeg ikke å forholde meg til. Anonymkode: 8a494...912
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #6 Skrevet 29. juni 2024 Ja ,og jeg sier nei takk til det igjen. Mange år siden,hjalp ikke på at eksen min var en psykopat i tillegg. Kosa meg alene i 8 år før jeg møtte mannen i mitt liv. Han har riktig nok 1 barn da,men han driter totalt i eksen og praktiserer type ja.nei.🙂. Flott. Takk SMS og thats it. Hadde aldri godtatt annet jeg. Anonymkode: a3a66...740
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #7 Skrevet 29. juni 2024 Selvfølgelig. Hadde aldri involvert meg med noen med barn igjen. Særlig ikke de som ikke går overens Anonymkode: be242...0dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå