Gå til innhold

hawk thua.. er det en greie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som di fleste har fått med seg... denne dama som er på en video hvor hun snakker om hva hun gjør for å gjøre mennene gærne.. 

Er dette faktisk en greie? Er det så sinnsykt digg for dere menn å bli spytta på kuren under sex?

Anonymkode: 86d83...f64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ikke det. Man gir ekstra spytt for å gjøre følelsen av oralsex bedre selvfølgelig. 

Anonymkode: 61fe0...e93

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror, med forbehold om at jeg er kvinne, at det de fleste menn elsker med denne videoen/damen, er at hun er sprudlende, sjarmerende, morsom, søt, lynkjapp i replikken, lite selvhøytidelig og har humoristisk timing. Pen er hun også.

Hva hun sier er nok underordnet akkurat her, men uavhengig av dette kan jeg bekrefte at menn (hvertfall de jeg har vært med) digger dette. Det er grisete, litt dirty og alt er jo mye bedre når det er vått. 

Anonymkode: 82a10...08c

  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at hun mistet jobben grunnet den uttalelsen. 

Anonymkode: e2600...6eb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg tror, med forbehold om at jeg er kvinne, at det de fleste menn elsker med denne videoen/damen, er at hun er sprudlende, sjarmerende, morsom, søt, lynkjapp i replikken, lite selvhøytidelig og har humoristisk timing. Pen er hun også.

Hva hun sier er nok underordnet akkurat her, men uavhengig av dette kan jeg bekrefte at menn (hvertfall de jeg har vært med) digger dette. Det er grisete, litt dirty og alt er jo mye bedre når det er vått. 

Anonymkode: 82a10...08c

I tillegg til ung og siden hun er så "seksuell frigjort" tenker de at dette er noen de lett hadde fått ligget med også. 

Med andre ord veldig stor dobbelmoral med tanke på hvor mange menn som klager på "seksuelt frigjorte" kvinner i dag. Jeg ville ikke brydd meg noe særlig om hvorfor denne videoen er så godt likt. Hadde en overvektig, mindre pen dame gjort det samme hadde hun blitt gjort narr av. 

Så det er ikke selve handlingen. Det er dama. 

Anonymkode: db14e...c5a

  • Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tenk at hun mistet jobben grunnet den uttalelsen. 

Anonymkode: e2600...6eb

Det er bare tull :) Det sto først på en satire side, "Tippah County Tribune", og så tok folk det for en sannhet uten å sjekke kiden først😅 Jenta er ikke førskolelærer fra Ripley

Anonymkode: c93d9...029

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tenk at hun mistet jobben grunnet den uttalelsen. 

Anonymkode: e2600...6eb

Seriøst? Hva jobbet hun med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du det revolusjonerende at spytt går hånd i hånd med oral, TS?

Anonymkode: 6f34b...2ab

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pga omskårede menn. Man må ha en helt annen grad av fukt da enn med forbud. Hvorfor noen ønsker å ødelegge pikken på den måten skjønner jeg ikke. Det minsker nytelse, det er kjønnslemlestelse for å være mer puritan. Det gjør også samleie mer avhengig av god fukt. 

Anonymkode: d0c8e...9a3

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

I tillegg til ung og siden hun er så "seksuell frigjort" tenker de at dette er noen de lett hadde fått ligget med også. 

Med andre ord veldig stor dobbelmoral med tanke på hvor mange menn som klager på "seksuelt frigjorte" kvinner i dag. Jeg ville ikke brydd meg noe særlig om hvorfor denne videoen er så godt likt. Hadde en overvektig, mindre pen dame gjort det samme hadde hun blitt gjort narr av. 

Så det er ikke selve handlingen. Det er dama. 

Anonymkode: db14e...c5a

At menn gjerne ville ligget med henne er en ting, men at man tror dette er en lett oppgave siden hun er "seksuelt frigjort"? er med all respekt å melde bare tull.

Hva første kommentar skrev er 100% riktig. Søt, sjarmerende jente med glimt i øyet, og en frekk tunge.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klinke Høns skrev (4 timer siden):

At menn gjerne ville ligget med henne er en ting, men at man tror dette er en lett oppgave siden hun er "seksuelt frigjort"? er med all respekt å melde bare tull.

Hva første kommentar skrev er 100% riktig. Søt, sjarmerende jente med glimt i øyet, og en frekk tunge.

 

Sa mannen 😅

Anonymkode: 220ab...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappi skrev (9 timer siden):

De fleste amerikanske menn er omskåret, derav behov for glidemiddel ved onanering. 

 

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er pga omskårede menn. Man må ha en helt annen grad av fukt da enn med forbud. Hvorfor noen ønsker å ødelegge pikken på den måten skjønner jeg ikke. Det minsker nytelse, det er kjønnslemlestelse for å være mer puritan. Det gjør også samleie mer avhengig av god fukt. 

Nå må dere slutte å spre dette sludderet. Mannen min ble omskåret (fikk en hudsykdom som fjernet elastisiteten på deler av forhuden) for 20 år siden. Han har aldri brukt glidemiddel når han onanerer, det har ikke minsket noen nytelse og det har ikke betydd noen endring med tanke på gjennomføring av samleie.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Munnen er vel såpass våt at man ikke trenger å spytte ekstra, men som noen er inne på, så er det veldig vanlig å være omskjært i USA. Mange omskjærte vil trenge mer fuktighet og gli. Tviler på at dette er en greie i Norge, hvor de fleste ikke er omskjærte. 

Anonymkode: 2e2b0...d5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Hunmedham said:

 

Nå må dere slutte å spre dette sludderet. Mannen min ble omskåret (fikk en hudsykdom som fjernet elastisiteten på deler av forhuden) for 20 år siden. Han har aldri brukt glidemiddel når han onanerer, det har ikke minsket noen nytelse og det har ikke betydd noen endring med tanke på gjennomføring av samleie.

 

 

Dette er ikke sludder. Men, flertallet får kun en svært liten nedsatt følelse

Har 2 kompiser som er omskjært. Den ene pga trang forhuden, den andre pga noe jeg ikke husker navnet på. 

Begge to sliter i dag med samleie og onanering grunnet svært nedsatt følelse. 

Nå er dette to personer, og ikke ett flertall.  Men å svare som om at det ikke er noen risiko, det er tull. 

 

Anonymkode: a01ac...67f

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunmedham skrev (11 minutter siden):

 

Nå må dere slutte å spre dette sludderet. Mannen min ble omskåret (fikk en hudsykdom som fjernet elastisiteten på deler av forhuden) for 20 år siden. Han har aldri brukt glidemiddel når han onanerer, det har ikke minsket noen nytelse og det har ikke betydd noen endring med tanke på gjennomføring av samleie.

 

Hvordan mannen din løser dette aner jeg ikke og det har heller ingen ting med saken å gjøre. I USA er det vanlig for menn å bruke glidemiddel i en eller annen form når de onanerer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spytter litt på penis, men ikke på den måten - mer sånn at man samler spytt i munnen (eller tar en slurk vann) og lar det ligge fremst på leppene, og "spytter" mens man tar den inn på en måte. Kanskje det er mer å sikle på en enn å spytte, haha.

Eller at jeg spytter i hendene før onanering. Men diskret da, ikke noe "hawk TUAAA" 🤣

At det er noe i å runke med fukt er vel ikke noe nytt.

Men tenker det er mest det at hun er en sjarmerende (full) dame med humor enn at det er verdens beste sextips. Det er måten hun leverer det på som er morsom.

Og av og til er det som internett bare bestemmer seg for at noe skal være en greie. En kortvarig fad, i fem minutter er hele instragram og tiktok full av akkurat samme bilde, karakter, meme, låt, tekst.. I morgen er det noe annet.

Anonymkode: 62054...d5d

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...