Gå til innhold

Buss frå Kjevik til dyreparken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som har tatt buss og vet hva ca hva billetten koster? Må man forhåndsbestille for lavere pris eller kan man betale på bussen med kort? 

Har funnet ut fra før at jeg skal ta buss 35 i retning Kr.sand og bytte på Rona E18 men fikk ikke siden med billettpriser til å laste nå (dårlig nett)

Anonymkode: e70d4...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lurer altså på om det er litt å spare i forhold til taxi sånn at det er verdt å dra med seg kofferten på bussen :)

Anonymkode: e70d4...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sparer flere hundre kroner ved å ta buss. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden):

Du sparer flere hundre kroner ved å ta buss. 

Takk. Har ikke tatt flybuss på årevis og lurte på hvor dyrt det er men da satser jeg på buss og sjekker senere om jeg må bestille på forhånd med app eller noe. Føler at alle byer har sitt system heh

Anonymkode: e70d4...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener Kristiansand ikke lenger har flybuss

Anonymkode: da980...389

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta buss 35 til Rona, og M1 i retning Dyreparken. Er bittelitt å gå over når du skal bytte buss på Rona, men ikke langt. Ikke fall for fristelsen med å ta M2 for den går kun til Sørlandsparken, og da er det litt å gå, og det i bakker. Én lokalbillett for hele ruten, så vil bli billigere. Helt klart billigst å kjøpe i Akt sin billettapp. 

Anonymkode: 21ed9...7d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare lokalbuss. 
 

du kan kjøpe billett på forhånd i akt-appenhttps://www.akt.no/betal-reisen/akt-billett-mobilbillett-for-periodebilletter-og-enkeltbilletter/#last-ned-akt-billett-appen-for-hele-agder

 (obs de bytter billettsystem 1.juli) usikker hva det innebærer: https://www.akt.no/betal-reisen/billettsystem-2024/

 

Billett kjøpt i app: voksne 36kr, barn 18kr

 

du kan også kjøpe på bussen, men da koster det en del mer. 

Anonymkode: c1900...bcd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så langt mellom og bussen fra Tveit (Kjevik) går ganske sjelden. Lurer på om det er ca 200kr i taxi. Bussen er 50kr tror jeg hvis du hat Akt-appen. Jeg hadde tatt drosje

Anonymkode: 8a74d...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...